1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En GTA V natuurlijk! :) Als je daar niet naar uit kijkt krijg je een ban! :+


    Edit: Kijk, dit is nadenken MS!

    lees verder
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha ja dat word ongetwijfeld de game van het jaar voor mij (toch samen met GT6 voor mij als liefhebber van die games), maar september valt bij mij niet onder die drukke 'holidays 2013' periode november-december. Vandaar dat ik hem niet in dezelfde adem als GT6 en Fable Anniversary noemde ;)

    Maar heerlijk vooruitzicht toch, GRID 2 nu uitgspeeld, de zomer kom ik toch weinig aan spelen toe en dan vermaak ik me nog wel met FIFA, GT5 en Skyrim, dan GTA V, daarmee moet ik de holidays kunnen halen, waarna het een gekkenhuis word met de PS4/X1, Black Flag, Fable en GT6. En daarmee overbrug ik de wachttijd tot TES Online met gemak :p
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ban me dan maar, want GTA V interesseert me werkelijk waar helemaal niks.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fuck Next Gen! Dit is de Retron5! :cool:

    1 console voor 9 cartridge game soorten. Deze console speelt NES, SNES, Genesis, Famicom, Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Advance, Super Famicom en Mega Drive cartridges af.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Handig, wat moet die contraptie kosten?
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    100 dollar, zal wel 100 euro zijn dus.

    Ooh en de PS4 knalt naar de 100 stemmen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hideo Kojima Surprised by PS4′s “Cheap” Price, Talks About Comparison with Xbox One and Cameras


     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Enige GTA die mij enigszins wist te boeien was Vice City, en dat komt puur door de 80's vibe die die game had.

    Heb verder echt werkelijk waar helemaal niks met GTA.....


    Tja, het is gewoon duidelijk dat Sony hun lesje geleerd hebben met de PS3....hopelijk leert MS het ook nog en kan ik als Halo 5 uitkomt een Xbone kopen zonder camera en restricties.

    Is er al!
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja van de 100 bedoelde ik ook zo! :+

    Ben benieuwd of MS dat wel doet als verkopen tegenvallen.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik hoop het ook. Want als over 2jr een Gears 4 uitkomt word ik wel nieuwsgierig...
     
  11. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    en met daaronder ruim duizend replies. De boodschap van de E3 bereikt doorgaans de casual gamer niet, maar ik vermoed dat dit via core gamers behoorlijk verspreid gaat worden, ook de casual markt.
     
  13. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Een keer of 3/4, denk ik. Dit is dus niet nieuw en ook niet vreemd. Aangezien Forza 5 en Dead Rising 3 op echte XBones liep, maakt het niet uit dat andere titels nog niet zover zijn. Kost veel tijd om even tussendoor een demo te prepareren op de console. Jonathan blow zei dat ook over de witness, dat het extra moeite koste om de game even te demoen op de PS4 voor zo een event. Niet iedereen kan zich dat ook veroorloven.

    Wat misschien pijnlijker is dat er vrij duidelijk Nvidia gear gebruikt wordt, terwijl de XBone runt op AMD hardware. Kan me voorstellen dat AMD dat niet fijn vind ;)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik laat games me niet van mijn principes afbrengen. Ze kunnen uitbrengen wat ze willen, maar met het huidige beleid komt er nooit een Xbox One in huis. Zou een beetje gek zijn, dat als bijvoorbeeld een nieuwe Conker komt, dat ik naar de winkel zou rennen om de One te kopen. Het is sowieso al geldverspilling om in deze tijd een Xbox en een Playstation te kopen. Het aantal first party titels is zeer gering, zeker aan de kant van Microsoft.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom zeg ik hoop ik. Ik hoop dat ze bijdraaien. Als Gears 4 dan komt kan ik gaan overwegen, mits ze zijn bijgedraaid
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo verkeerd is dit niet, maar aan als ik de url van de site lees(PS3Life) dan weet ik al dat het fanboy's zijn die het geschreven worden, belazeren is ook een te groot woord...
    Het zijn gewoon dezelfde componenten die er dan inzitten, maar ik denk dat dit ook wel bij de PS4 zal zijn, alleen daar dan niet gecrasht of heeft deze kerel het toevallig een foto van gemaakt(bij MS)

    Edit:
    Hier wat comments :') :
    'LOL wat een mongolen echt. Oplichters zijn het, dit is het bewijs maar weer.'
    'De graphics van een pc zien beter uit dan de Xbox One.
    Stelletje oplichters!'
    'Corsair 600D kast met een corsair H100 en een Nvidia GTX 770 gotta love false marketing stunts.' Vooral deze hier die niks weet over wat erin zit :')
    Daarom als ik advies wil ga ik nooit kijken naar een random site met PS3 dit dat, XBW daarintegen is tenminste fatsoenlijk, hier zitten geen fanboy's en mensen zeggen gewoon wat ze vinden(like above :))
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is dus niet het geval en dat is wel noemenswaardig. Draaien op devkits is redelijk normaal, echter in de Xbox devkits zaten Nvidia kaarten.
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, das ook weer erg slecht, misschien waren het bij enkele aangezien hun toch speciale kaarten hadden hadden gemaakt en misschien vertraagd is? No one wil know helaas
    Maar om dan te zeggen dat er een nvidia GTX770 erin zit is ook erg :emo:(zie comments van die site)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja er is een foto gemaakt van een PC die Lococycle draaide. Kan niet alles op een hoop gooien. ;)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt wel! Forza 5 draaide op 6 op elkaar gestapelde Atari 2600's, true story.
     

Deel Deze Pagina