1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar die season pass aangeschaft. .... ... Moet je ook nog een pass hebben voor multiplayer?
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Nee dat niet, je kan de game gewoon online spelen. Speel de game ook al een tijd en blijf het leuk vinden. Ben benieuwd of de tweede season pass, is een gerucht, er nog gaat komen. In de character screen is er wel nog ruimte voor vier characters.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er zijn genoeg DC personages om het select scherm helemaal dicht te bouwen ;)
    Vorige keer klopte het wel met de SP, aangezien het dezelfde bron is als die keer zou ik er niet vreemd van opkijken als het klopt. Ik ben dan alleen benieuwd of 'SZ' wel sub-zero is, of zoals Boon beweerd, niet.
    We merken het vanzelf wel, eerst moet Zod nog uitkomen.
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Eerst nog Zod. Je hebt gelijk. Ik loop weer op de zaken vooruit haha. Van mij mogen ze het hele select scherm volbouwen met nieuwe characters. Ik zou graag Darkseid, Brainiac, Constantine, Superboy, Two Face en Blue Beetle willen zien.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan zet ik binnenkort ff live er weer op dan speel ik wel es mee.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    'Kneel before Zod!'

    [yt]5glLEP24BwE[/yt]
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    OH FUCK YES! Hij breekt de fucking maan _O_ That's it, I'm sold. Ik ga de season pass halen :D
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hij is uiteindelijk een stuk toffer dan ik verwachtte toen de inhoud van de season pass bekend werd.
    Zod is tof, maar hoe vertaald dat naar een personage in een vechtspel? Ik was een beetje bang dat het een Superman clone zou worden. Maar dat lijkt toch echt niet het geval.
    Bij Batgirl was dat ook het geval, totaal geen clone van Batman en bij beide had dit makkelijk kunnen gebeuren. Wat dat betreft, goed gedaan Netherrealms!
    Zelfs Scorpion is mij erg meegevallen, alleen hoop ik wel dat hij echt het enige MK personage blijft mocht er een tweede SP komen.
    Zod is ook heerlijk arrogant, die hele fighting style druipt van de arrogantie. 'Kneel before Zod'!
    Ik ben benieuwd hoe hij zich in tournamenten gaat verhouden, mits ze met de DLC personages gaan spelen.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je trouwens met de Season Pass ook alle skins?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee helaas niet. Season pass is echt alleen maar de dlc characters.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Balen... Maar I guess dat het het nog wel waard is :)
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik heb op dit moment alle skins erbij gekocht. Vind dat altijd wel wat hebben. Gisteren classic battle uitgespeeld met alle main characters en Scorpion. Ik binnenkort maar eens verder met de Star Lab modus..
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik hoop dat er nog een soort combo-pack komt voor de skins. Zitten een boel toffe tussen, maar ik vind ze net te hoog aan de prijs. Misschien dan ook nog wat extra skins voor de dlc personages. Het is toch al een beetje vreemd verdeeld met de skins, sommige hebben er veel (batman) andere nauwelijks (hawkgirl)
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfft, Raven is echt verschrikkelijk om mee te spelen. Superman heft echt veel te vaak m'n butt gekickt in de battle :p

    Alleen nog Doomsday en Killer Frost en dan heb ik met allemaal Battle gedaan :)
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm, Raven is een niet standaard personage, maar ze is zeker niet slecht. Het is alleen een personage die tijd nodig heeft om te leren.

    Combo video voor Raven, laat wel wat van haar mogelijkheden zien.
    [yt]xKtHzvR4oKU[/yt]

    Deze zijn wat beter dan bovenstaande,
    tournament video. Combo video in practice is 1 ding. tournament spelers laten het toch even beter zien.
    [yt]tBp8ayiNv9c[/yt]

    En een combo - setup video met wat uitleg
    [yt]zH8sJZAnwwA[/yt]

    Er komt trouwens weer een flinke patch aan;
    Paar goede aanpassingen;
    De veranderingen in de enviromentals.
    Scorpion die flink generfd wordt, op de super na die iets beter is geworden.
    Superman die een lichte nerf krijgt.
    Flash die wat beter is geworden.
    Black Adams boot stomp die wat meer recovery tijd nu heeft, waardoor hij minder safe is. En zo zijn er wel meer aanpassingen die mij goed lijken.
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Martian Manhunter aangekondigd, nog niks over 2e season pass....
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [yt]ziOGh4eooC8[/yt]
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Niet alleen Martian Manhunter maar ook John Stewart als Green Lantern. Alleen lijkt dat helaas alleen maar een skin te zijn, want ik zag niet echt andere moves bij hem.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Is deze game nou net als tekken bijv, puur tegen elkaar knokken?
     

Deel Deze Pagina