1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En wat krijg je ervoor? Een zo goed als pure gameconsole met mindere specs dan de concurrent.

    Dan had ik liever al die features gewoon nog erbij gehad.
    Twijfel nu zelfs of ik mijn pre-order niet beter gewoon kan cancellen, want er zit nu wel erg weinig verschil tussen beide consoles... :x
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk gaat de komende generatie nog langer duren dan deze, een beetje toekomst visie is ook niet verkeerd. Dat in de loop van de tijd DRM plannen worden doorgevoerd enzo, tsja dat zou mij niks verbazen.
     
  3. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope same here.. ik werd wakker.. las dit bericht en dacht nooooo.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh?

    welke features heb je het over, het enige wat veranderd is de DRM situatie?
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ''Family sharing'' gaat er toch ook helemaal uit?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja

    maar who cares als je gewoon je disc weer kan uitlenen en offline kan spelen zonder gekut met accounts?
     
  7. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Een bericht van een pro-Sony site. Hoe objectief wil je het hebben?
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is er voor nu uit maar ze kijken naar een oplossing heb ik gelezen.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben benieuwd hoe het nu zit met dat instant-switching.

    Ben je met Ryse bezig, terwijl je op een MP sessie van Titanfall wacht.
    Als je discs moet wisselen, gaat dat niet zo instant werken natuurlijk.

    (En ik ga er inderdaad vanuit dat je de games nog in de winkel koopt, aangezien ze op Live vast minimaal €60,- zullen zijn.)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies. Komt gewoon denk ik
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou het ze vergeven als je voor de download only titels gewoon keihard a la steam account based zonder sharing gaan

    die family sharing was volgens mij enkel en alleen om de overgang van disc naar account based te verzachten

    nu disc based terug is zal dat family sharing me worst zijn

    En iedereen die hoopte dat hij echt voornamelijk gratis andermans games zou gaan spelen op de next-gen moet zich misschien afvragen hoe reeel die gedachte was :+

    Daar was vast ook nog wel een behoorlijke adder onder het gras vandaan gekomen, uitgevers zijn natuurlijk ook niet gek
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Klopt, no way dat je gewoon met 10 vrienden, 1 game kan delen 8)

    Zou natuurlijk wel een vette feature zijn. Als het er in een afgeslankte vorm komt is het ook prima :+
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik mij ook al af. Ik geloofde wel in de toekomstvisie van Microsoft. Het had nadelen, maar ook (grote) voordelen. Voor innovatie moeten er risico's genomen worden.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar de klanten waren er nog niet klaar voor, en dan moet je het wel veranderen als je je product wil verkopen :)
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo kan dat niet. Ze weten nu toch ook dat de discs van hand tot hand gaan. Alleen online gaat het makkelijker. Tevens denk ik dat dat juist zou bijdragen aan meer verkoop.

    Stel ik deel dus een game, 1 van m'n vrienden begint het spel te spelen omdat ik aan t werk ben. Game wordt dus naar console gedownload en hij begint te spelen. Na werk kom ik thuis slinger m'n Xbox aan (oh nee ik zeg Xbox on ;)) en begin het spel te spelen, dus die vriend wordt uit de game gekickt (even van uitgaande dat er maar 1 het spel kan spelen), krijgt een melding dat ik weer aan 't gamen ben en dat hij de game verder kan spelen mits hij/zij de game koopt. Vriend begint te denken ja damn.. 't is toch wel een vette game en ik wordt er te vaak uitgekickt, koopt de license online en hij kan direct verder gamen want de game staat al op z'n console.

    Wanneer ze het DRM gedeelte niet terug hadden gedraaid en de games dus goedkoper zouden worden omdat je ze digitaal aanschaft durf ik wel te wedden dat ze op een gegegeven moment veel en veel meer zouden verkopen en dus verdienen.
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei, voor innovatie moeten risico's genomen worden. Toen de iPad werd aangekondigd in 2010 werd die ook helemaal afgezeken. Het zou nutteloos zijn om een grote iPhone te hebben. Kijk wat de iPad in de markt teweeg heeft gebracht. "Wat de boer niet kent, eet hij niet".
     
  18. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Family sharing was toch bijvoorbeeld: ik koop halo 5. -> samen halo 5 spelen op twee accounts/XBO's. Oftewel 30€ pp? (Dat kan je dan afspreken bijvoorbeeld)

    Dat mag van mij wel terug. (Maar klinkt te mooi om waar te zijn)
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Alle restricties met altijd online en tweede hands games en regio gebonden games zijn van de baan!
    Hulde aan Microsoft
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis maar wat je innovatie vindt. Een best of both worlds is gewoon veel beter dan een radicale verandering waar veel gamers niet op zitten te wachten. En de ipad was geen opvolger van iets..
     

Deel Deze Pagina