1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zag pas een voorstukje van 'Now you see me', lijkt me echt tof! Ga ik zeker heen.

    Pas in Pathé 'The Great Gatsby' gezien in 3D. Eerste film waar het 3D me niet stoorde door de prachtige beelden!
    Morgen After Earth kijken, ben benieuwd.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Jee.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, los van de score, vond ik het een debiele recensie. Stond gewon 0 aan motivatie in. :p Vind in Trouw de film column wel erg goed trouwens. Geven veel aandacht aan de underground films.
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nogal overdreven recensie/score zonder goede argumenten inderdaad.

    Ik heb 'm net gezien, maar ben wat teleurgesteld. Het is een beetje een zooitje af en toe, met rare flashbacks of wendingen. Teveel (zinlose) actie met weinig inhoud. Ik vond de menselijk kant van het verhaal wel interessant. Het verhaal met de ouders en Clark als kind etc.

    Het was net iets té Hollywood, eigenlijk nogal standaard en heel veel cheesy momenten. Totaal geen humor ook, wat de entertainment waarde van een film als deze nog wel eens kan verhogen.

    Scoort net een voldoende, 6/10. Maar hoef hem niet nog een keer te zien.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    The Butler. Kippenvel kreeg ik van de trailer. Dikke cast ook! :eek:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gisteren Only God Forgives gekeken, echt wel weer een toffe film, maar soms net wat te awkward vond ik.
    Die moeder was echt geniaal _O_
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vond het een 7/10. De aktie vond ik wel tof, Faora was een baas.

    Zn pa's dood was beetje out of nowhere. Het punt erachter was wel goed gedaan. Maar dingen klopten gewoon niet, hij vliegt met Zod in die laatste battle de hele stad door. Eerst was hij buiten de stad met Lois enzo, en dan ineens kilometers gevlogen en Lois duikt ineens op daar. Met wat? De auto, beetje vaag.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Jagten

    Tering wat een film _O_ Stond al tijden op mijn to watch list maar koos altijd voor wat makkelijker vermaak ivm drukte etc. Samen met de vriendin gekeken en die had het op een gegeven moment echt niet meer. Er is een halve doos tissues doorheen gegaan gisteravond :+ Briljant hoe je heen en weer geslingerd wordt tussen de hoofdpersoon en het dorp. Het erge is dat je niemand echt iets kunt verwijten (op die halve tamme van een tweederangs psycholoog of sociaal werker en die trut van een Gerthe of Grethe na dan :mad: ) omdat de sentimenten te begrijpen zijn maar het zo verdomd oneerlijk is... Heftige en briljante film met ijzersterk spel van Mikkelsen en de rest van de cast!

    Oh en:

    Fanny :'-(
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    That's my boy!
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
  11. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Vond het ook een erg sterke film. Het enige wat ik een tikje twijfelachtig vond was:
    Dat als dat meisje op een gegeven moment zegt tegen d'r moeder: Hij heeft niks gedaan, ik zei gewoon iets geks. Dat die moeder zegt: nee, het is gewoon gebeurd en je wil het je niet herinneren (ofzo). Dat vond ik een beetje raar omdat je dat soort dingen toch ook moet serieus nemen als je kind dat zegt?
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vandaag The Place beyond the Pines gezien.

    Vond het eerste gedeelte met Ryan het tofst, dat was lekker rauw en vlot. Plus ben een Gosling-fan. Gelukkig ook een Cooper-fan, tweede gedeelte was even wennen na het eerste stuk. Ontvouwde in mijn ogen als een interessant stuk. Met de corruptie, ondanks dat Cooper in het begin alles bij elkaar liegt, kreeg ik toch sympathie voor hem.

    Het laatste gedeelte vond ik veel minder. Tempo was er in het tweede stuk al uit, maar het derde gedeelte overtuigde helemaal niet. Voelde weinig mee met de jongens. Ze wouden er de gevolgen van de daden van hun ouders mee uitbeelden. Dat kwam wel over, maar niet overtuigend. Alleen bij Jonas. Vond het einde echt jammer en zeker de laatste twee delen hadden ze totaal wel een half uur uit mogen halen.

    7/10 + voor Eva Mendes!
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Het was een verscheurd gezin (ruzies en dergelijke in het begin van de film) en door het 'misbruik' werd het gezin weer een hecht gezin (common enemy) wat denk ik, misschien onbewust, meespeelde in wat jij noemt. Wie denk je trouwens dat de schutter op het einde was? Ik denk zelf de broer van Klara. Maakt verder ook niet uit aangezien de message natuurlijk is dat ie, ondanks de vrijspraak, de rest van zijn leven 'down the barrel of a gun' staart.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, er waren wel meer van dat soort kleine irritaties. Vond de stukjes met de vader verder wel goed.

    De bad guy was soms ook gewoon té, er werd hier en daar ook gegniffeld in de zaal, gewoon omdat het zo cliché was hier en daar.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Man of Steel of Hangover 3 met een paar vrienden? Denk dat MoS vetter is om in de bios te kijken dan Hangover 3.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Donnie Darko

    Zo nu en dan krijg ik de ontembare behoefte om deze uit de kast te trekken. De ene keer zit ik er meer in dan anders, maar dit keer was ik weer volledig overdonderd. Wat een geweldige film blijft het toch.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Forgetting Sarah Marshall gekeken. Willekeurige film aangedaan. Ik ben fan van Jason Segel, dus dit kon niet missen. Een echte Segel rol! Leuke film, soms wat flauw. Leuk om wat bekende gezichten te zien. Hoogtepunt is misschien wel de Dracula scené!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hou echt niet van comedies, al helemaal niet romantisch, maar Sarah Marshall vond ik erg leuk!
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gisterenavond Man of Steel gezien.

    Ik had hier al wat negatieve reacties gezien maar ik vond de film persoonlijk zeer vet. Ik moet wel toegeven dat ik eerder een Batman Begins verwachten, maar na het hectisch begin was die gedachte helemaal weg en was ik helemaal mee met de film.

    M'n maten vond de actie te blurry, maar ik had er geen problemen mee. Er moet namelijk de illusie gecreëerd worden dat ze zeer snel bewegen en dan wordt het of wel blurry of wel van die cliché slow-motion. Dankzij de snelle en overdreven (maar niet te) kwamen de Kryptonians dan ook zeer superhuman over, zoals het moet.

    De hoeveelheid echte actie vond ik ook goed meevallen. In het begin eventjes en dan het laatste half uur ofzo. Maar het tempo blijft het in midden stuk wel, mede door hoe de film is opgebouwd. Enigste echt minpunt in mijn ogen was het gebrek aan diepgang en achtergrond informatie.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    2e helft van de film vond ik zelf het minst, ook al zat daar de meeste actie in. Achtergrond informatie was heel mager en hoe ZOD zijn verhaaltje deed was mij wat te simpel allemaal. Het klonk een beetje als een goedkoop cliché. Op de een of andere manier vond ik die Kryptonian chick nog het beste van het stel.

    Grootste minpunt vond ik Lois Lane en haar rol in de film. Deze vond ik slecht uitgebouwd. Ander minpunt het weinige screentime voor Costner en eigenlijks Crowe ook wel. De grootste acteurs die de film heeft, grote personage in de Superman saga en dan dit.

    Intro vond ik best goed, wat vlak daarna kwam ook wel. Alleen was het switchen tussen heden en herinnering best wel storend soms. Alleen in de 2e helft werd dat vervangen door actie, wat op zich een pluspunt was.

    Ik zou zeggen een 7-, maar dat komt vooral omdat ik er meer van had verwacht. ZOD en Cavill waren best goed, alleen hun laatste scené samen vond ik wat tegenvallen met een beetje confused gehalte.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina