1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik plaats het maar even hier


    [​IMG]

    Stunts in mijn Trials? gtfo.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wel mooi dat er eindelijk een degelijk spel komt voor je mobiel :+

    En dat andere, meh.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Stunt = Gay!

    Jammer, daar zit niemand op te wachten..
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Serieus, is er ooit iemand geweest die bij een Trials game om stunts vroeg 8) wtf. Dat is hetzelfde als bij CoD vragen om turn based battles. :mad:
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jaa idd

    [​IMG]

    Gewoon Evolution 2 maken :mad:
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het is net PGR4, dan zitten er ook opeens motoren in, stomme stunts die je kan doen, etcetc. Damn, en Trials was juist zo vet!
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Weer een toffe franchise naar de kloten. :mad:

    Tijd geleden dat ik Trials aangehad heb, zal hem straks maar weer eens aanzetten. :+
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Eerste beelden Trials Fusion spreken mij ook niet echt aan.. Zonde!
    Achja, amuseer mij nog steeds zeer goed met Trials Evolution... :)

    Wanneer blijven ze met games nou eens bij de basics, en stoppen met al het toevoegen van onzin waar niemand op zit te wachten. :confused:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Altijd maar jagen op dat nieuwe (casual) publiek, waarbij ze vergeten dat ze hun fans van het eerste uur verliezen. :mad: Ik hoop dat ze het in portemonnee gaan voelen, waarna ze maar snel een nieuwe ECHTE Trials moeten gaan maken.

    Ik vond de game er voor een next-gen titel trouwens ook relatief lelijk uitzien...
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik snap nooit waarom mensen zeuren als er dingen worden toegevoegd. Zo lang ze de oude modi houden en nieuwe dingen toevoegen is er niks ergs aan de hand toch?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet alsof ze een nieuwe modus hebben toegevoegd, ze veranderen de core gameplay door die tricks toe te voegen.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar we weten niet of je verplicht bent om tricks uit te voeren. Ook al zullen er vast wat Achievements aan vast zitten. Maar dat zien we wel I guess. :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk, als het blijkt dat de game er verder niet door wordt beïnvloed ben ik er weer. Maar als zij besluiten hun reveal trailer min of meer te laten focussen op tricks dan krijg ik er een slecht gevoel over.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dat is deels door de E3 ook denk ik. Forza 5 trailer was bijvoorbeeld ook spektakel door de stad heen met sexy exotische autotjes, maar de game is gewoon een circuit racer.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat stunten kan best leuk zijn erbij, het ligt er een beetje aan hoe het werkt. Tijdens trails evolution doe ik ook wel eens een backflip (of meerdere) nu krijg je er punten voor. En het geeft een extra risico factor. Op zich lijkt het mij wel leuk, maar het is nu nog te vroeg imo om te zeggen of het een voordeel of nadeel is.
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om evolutions te kopen, maar aangezien mijn vrienden dit niet spelen vroeg ik me af of er multiplayer is of mensen zijn die na lange tijd toch nog spelen?
    Aangezien dit gewoon veel leuker is :)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Trials MP nooit gespeeld omdat dat juist ruk is :eek:....De SP is al meer dan 20 euro waard!
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    SP FTW.

    Je kan nadat je alle standaard levels hebt uigespeeld ook lvls downloaden. Gewoon veel mensen van dit forum toevoegen om je tijden te vergelijken etc.

    MP wordt niet echt meer veel gespeeld maar er zijn nog wel mensen hoor, en voor achievements kan je altijd mensen uit t topic vragen
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel ik gwn de sp, ik keek seananners en die had wel fun met mp
    Maar sp lijkt me idd leuker, ik was trouwens zo verslaafd aan doritos crash course
    Na lange tijd eindelijk in top 100 gekomen dus hoop dat hier weer te doen :p
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ben ik niet helemaal met je eens. De 4 player offline modus is echt wel tof voor een avondje gamen met vrienden. Vaak zat gedaan dat we speciaal bij mij thuis moesten verzamelen omdat we dan effies een paar potjes Trails Evo MP konden doen voordat we op stap gingen.

    Dat de SP veel beter is dan de MP staat als een huis boven water, maar ik zou hem niet ruk willen noemen.
     

Deel Deze Pagina