Maar waneer komt dit spel nou eigenlijk uit? op tothegame staat een vage datum van april 2004, maar in xbox magazine staat dat ie in juli uitkomt, maar xbox magazine mag het nog wel eens fout hebben met hun releases, er stond ook dat star wars: KOTOR deze maand uitkwam. Weet iemand waneer Ninja Gaiden nou ECHT uitkomt?
In xboxgamer staat dat hij november uitkomt. En ook bedankt voor de thread, toen ik de trailer zag was ik overtuigd. Deze komt zeker in mijn xbox te zitten.
Deze game is deze week game of the week bij IGN. Klik hier voor een interview met Team Ninja: http://xbox.ign.com/articles/426/426010p1.html
op de site van gamespot staat dat ie op 16 november 2003 uitkomt. ennuh dat is mijn verjaardag!!! (bdankt voor dit leuke geschenk team ninja)
Ik weet het ze laten haast niks los van deze game, maar volgens mij gaat deze game echt owne. Tot nu toe staat ie nog steeds bovenaan mijn boodschappenlijst
Eindelijk ingame screenshots. Klik hier voor het hele artikel, dat eigelijk iedereen al heeft horen te bekijken.
Deze game ben ik al vanaf het begin van de aankondiging voor de xbox af aan verliefd op Hij wordt alleen maar cooler check de lichteffecten, die super grote creatures, die ledematen afhakken.. de mysterieuze online functie /edit Itagaki is de bom check deze uithaal naar o.a. Splintercell:
Oooooohh Wat moet ik hier nog aan toevoegen? Ik wist trouwens helemaal niet dat er ook 'n pijl & boog in het spel zat?! Zeeééééér vetjes Dit wordt veel, maar dan ook veeéél beter dan prince of persiaoT!
Prince of persia word heel anders! Nou ja....eigenlijk lijkt het wel erg op elkaar nu ja Alleen prince of persia speelt als een zonnetje maar van ninja gaiden weet ik het nog niet.
Prince of Persia lijkt er natuurlijk wel op, maar er zitten waarschijnlijk een aantal verschillen in de gameplay.. en PoP wordt multiplatform, dus veel minder mooi dan NG (Itagaki heeft al laten weten dat het de mooiste xbox game voor hem wordt ) en de verhaallijn is compleet anders.. waarhet bij NG meer op drama en actie komt, serieuzer dus, komt het bij PoP meer op platform en heldendicht aan.. maar ag, we zullen het allemaal wel zien maar NG vs Otogi.. dan denk ik tog dat NG wint, al ziet Otogi er ook heel netjes uit..
Lucky biatch Mwa, van de filmjes kan ik ook wel afleiden dat het wel fijn speelt(maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker). Maar de moves in NG zijn ook zeer vet.
heb filmpje gezien en dat zag er wel kick uit alleen was het niet in-game. Omdat die zooi al duur genoeg is denk ik dat ik ff w8 op Prince of Persia : The Sands of Time......lijkt me uitgebreider en leuker.
Prince of Persia komt pas in 2004 voor de XBox( voor de PS2 gewoon in 200 en Ninja gaiden kwam geloof ik in december in europa. Maar dat weet ik niet cker.