ik had een vraagje,die lisa uit doax komt ie nou ook voor in doa4..ik hoop het wel(lekker ding)haha. ik kan niet wachten tot dead or alive 4 en online uitkomen.
Ow jah tuurlijk Domme ik sorry.. maar waneer komt dead or alive cronus dead or alive online of iets anders met dead or alive is een keer uit ik denk zelf niet dit jaar dead or alive kan echt niet op tegen Soul calibur shit man hij speelde echt geweldig op de pu awards. en nog een keer mijn excuses mijn mijne domme opmerking
Nog niet bekend maar ik denk dat DOA Online in 2004 (misschien Kerst 2003 ) komt, DOA 4 2004 en DOAX2 ook in 2004.
í'm afraid u've heard something wrong..... code cronus was de werktitel... inmiddels is het online....
Echt? Er ging toch een gerucht rond dat Cronus een verzameling was van DOA 1 en 2 (en en Online is een "verzameling" van 1 en 2, dus DOA Cronus zal wel DOA Online zijn.
Dus er komt en een doa4 (online of niet?) en een verzameling van doa 1 en 2 (met verbeterde graphics) die online kan. Dus 2 doa`s?? MOOI!!!! Doa3 is naar mijn mening nog een van de beste games op de xbox.