1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Als je zorgt dat Vista op de pc draait waar je 8 op wilt hebben zou het moeten lukken.

    Conclusie: moet lukken.

    Bron: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/upgrade-to-windows-8
     
  2. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt dan zal ik toch gewoon een nieuwe moeten kopen aangezien ik op geen enkele manier vista op de nieuwe pc kan krijgen (heb geen dvd en die code is gebonden aan mijn huidige pc).
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Of kijken of je goedkoop Windows XP, Vista of 7 op de kop kunt tikken en een upgraden naar Windows 8 kopen.
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een Sano Vaio laptop. Als ik een nieuwe HDD wil kopen waar moet ik dan op letten? Ik neem aan een SATA 2,5"HD, maar ik zag dat er verschillende soorten SATA's zijn; SATA 150 / 300 of 600. Heeft dit met de snelheid te maken en kan ik gewoon elke aansluiten?

    Als ik Sony mail krijg ik dit terug:

    Bedankt voor uw mail naar Sony support.

    Helaas bieden wij bij de Sony support geen ondersteuning in het up of down graden van uw Vaio.

    Ook adviceren wij niet in het vervangen van een harde schijf. Dit kan u uiteraard wel bij ons in het repair center laten doen.


    Hier heb ik vrij weinig aan aangezien zon repair center 2x meer kost dan als ik het zelf doe.

    Hoe weet ik nu of ik een SATA 600 kan pakken?
     
  5. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt om een coolermaster k280 te bestellen, maar ik las nu dingen dat deze kast niet koel genoeg blijft en dat er een probleem was met de hdmi aansluiting. Mijn vraag is: heeft iemand ervaring met die kast of weet iemand een beter alternatief (max €50)?
    Het is een systeem met een z77 mobo, i5 3570k, gtx660ti en ik wil misschien gaan overclocken.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gewoon downloaden via torrent werkt ook wel toch? Gewoon met een niet geregistreerde versie upgraden.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad Windows 8 NIET aan, spellen lopen bij mij nog best vaak en ik hoor vaker over problemen. Kijk er niet vreemd van op als spellen zoals BF3 of Starcraft 2 gewoon vaak crashen (ondanks een goede GPU)..
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus.. na 3 jaar wordt het tijd om een desktop te kopen. Me laptop begint kuren te vertonen.

    Heb dit samengesteld:

    [​IMG]

    Heeft iemand feedback? Eigenlijk wilde ik maximaal 700 euro uitgeven, dus misschien weten jullie waar ik op kan besparen met zo min mogelijk prestatieverlies?
    Durf het niet zelf te bouwen, heb dat vorige keer gedaan en toen had ik kortsluiting en kon ik gelijk een nieuw moederbord kopen.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eergisteren het werkgeheugen van mijn laptop (ASUS N55SF) vervangen. Van 1 x 2GB en 1 x 4GB ben ik nu overgeschakeld naar 2 x 4 GB. Dat zou m'n laptop ook aan moeten kunnen.

    En had ik daarnet opeens een bluescreen tijdens in de app YouTube RT. Zou het met elkaar te maken kunnen hebben?

    Ook wil ik graag m'n huidige HDD vervangen met een SSD. 500GB vind ik voldoende ruimte. Tot op heden gebruik ik 200GB ongeveer, dus 256 is misschien ook wel oké. Ik zag het één en ander op Tweakers staan, hoe weet ik of het in m'n laptop past?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  12. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een dringende vraag.
    Ik ben mijn eigen pc aan het bouwen.
    Er komen vier kabels uit mijn case vermoedelijk van de fancontroller echter kan ik deze nergens aansluiten om mijn msi z77-a moederbord? Moeten deze kabeltjes per se worden aangesloten en zo ja, waar dan?
     
  13. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn pc zelf in elkaar gezet volgens de tutorial van hardware.info. Volgens mij heb ik alles correct gebouwd, maar als ik de pc aan wil zetten gebeurt er helemaal niks.Heeft iemand suggesties wat ik kan doen of waar het aan kan liggen?
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het frontpanel van je kast wel op het moederbord aangesloten?
    Anders doet de aan/uit knop het niet.

    Als dat het is en je komt er niet uit, Maak dan even een duidelijke foto van de kabeltjes van je kast/case en de aansluitingen op je moederbord (of een link naar het exacte moederbord op de site van de fabrikant ervan.
    Dan kunnen we je beter/doelgerichter helpen.
     
  15. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik aangesloten. Ik twijfel alleen over de voedingsaansluiting. De 24 pins connector heb ik 100% correct aangesloten maar de 8-pins connector bestaat bij mijn voeding (xfx650w) volgens mij uit 2 connectors van 4 pins.
    Dit is mijn moederbord:http://www.msi.com/product/mb/Z77MA-G45.html

    Ik zal morgen of overmorgen wel een foto maken en uploaden.
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Nooit een probleem gehad met games icm Windows 8 :)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee. Toevallig toch al besteld, en paste. :+
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
  20. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even foto's gemaakt van de aansluitingen en van de kabels uit de case en voeding die ik niet heb aangesloten. Valt julllie iets op? Of hebben jullie suggesties wat ik kan doen om het probleem te ontdekken?

    EDIT: alle onderdelen los van elkaar getest bleek dus dat de voeding defect was geleverd...
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013

Deel Deze Pagina