TV programma over games.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door salva, 29 jun 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke zender komt er nog een goed game programma????

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    The box: Gamekings elke werkdag om 19:00 (uit mn hoofd)
    Gammo op V8 ik weet de tijd en dag niet, moet je zelf maar ff opzoeken... eehmz... dat was het, tot zover ik weet

Edit: Gammo: 18:00 en dinsdag 24:00

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    er zijn er maar 2 in Nederland:

Gamekings: maandag/tm vrijdag om 19.oo op the box
    zaterdag en zondag om 15.00 op the box

Gammo: wordt op dit moment niet uitgezonden, maar als het wordt uitgezonden 18.00 op v8 + nog een herhaling

4. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Box heb ik hier niet volgens mij, maar in ieder geval harstikke bedankt.

SAlva

5. rich11224

rich11224 Guest

gamo bestaat niet meer zowel mag iemand mij meteen zeggen waarop want hij is er om 18:00 niet meer op zaterdag en ook niet op dinsdag

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Idd gamo zijn seizoen is afgelopen w8en tot volgende seizoen.

7. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Op Canal+(voor de mensen die dit hebben(ik ook niet hoor)) was een paar jaar terug ook altijd een gamesprogramma. Ik weet niet of dit nog steeds zo is want ik kwam altijd bij me neef thuis en die hadden het alleen nu benk verhuisd en is het een beetje ver weg.

8. rich11224

rich11224 Guest

wat vinden jullie eigenlijk van gamo (ik kijk aleen naar de filmpjes en luister niet naar die flapdrol want die kraamt aleen onzin uit)
    gamekings is 10 keer beter (das mijn mening)

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2003
  9. sega_master_fan

sega_master_fan sega fan

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk

das gewoon een domme flipperkast

hahahaha

10. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    fox kids heeft een programma die games behandelt. Damn wat slecht. Kinderen spelen het spel 5 minuten en moeten dan hun oordel geven. wat die soms uitkramen. neem dit voorbeeld: "Ik vind het spel leuk, maar meer voor jongens. Zij houden meer van auto's en zo. Maar het is ook een beetje voor meisjes. Je kan namelijk ook een roze auto kiezen. Maar ik denk dat meisjes meer van bijvoorbeeld paard rij spelen houden enzo!" (ging trouwens over MM3, en ik overdrijf niet)

11. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je zo ook ergens streaming kon kijken op internet. Wacht even, dan zoek ik een link :)

Ah kijk, hier kun je ze downloaden :)

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH8) |:-

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat heerlijk. Hoe laat is dat op TV?

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, dat heb ik ook wel eens gezien. En op het einde stellen ze een top vijf samen. Het spel wat ze hebben 'gereviewd' is altijd het beste.
    Mijn broertje had het trouwens gezien toen ze Halo aan het testen waren. Ze vonden dat er te veel bloed en geweld inzat. Ook vonden ze het te moeilijk. En het was alleen voor jongens, want zo redeneerde een: 'Jongens zijn sterker dan meisjes, en houden meer van vechtspellen'.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat vonden ze van Deathrow dan? :cool:

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze behandelen niet ieder spel. Rayman 3 vonden ze overigens het beste xboxspel tot nu toe.8)

En dit is een feit, deze aflevering had ik namelijk zelf gezien, met mijn eigen ogen. De aflevering waarin ze Halo hadden behandeld heb ik niet gezien. Dat waren ongeveer de woorden van mijn broertje.

17. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik weet niet of dat iedereen Frans kan, maar op tv5 komt iedere zaterdag om een of uur 11 het programma Re7 (reset). Dat kereltje dat het presenteert is vet irritant, en de scores snap ik nie zow. Maar voor de rest is het best een goed gamesprogramma met uitgebreide besprekingen.

18. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah balen, vandaag gemist. Volgende week maar even kijken. Hoorde er al meer mensen over praten, misschien wel interessant om een keer naar te kijken.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb alleen s morgens The Box...dus alleen de clips...en dan gaat ie tegen de middag op Discoverychannel..dus ik hebgeen Gamekings :'-( :'-( :'-(

echt zo zwaar klote...ma ik heb net die site gezien met die afleveringen..thx guys!!! kank ze toch nog zien :D

20. jeroen18xbox18

jeroen18xbox18 face my face

Leuk Bevonden:
    0
    dat ontzettende zielige progamma heet gammo en vinden alles te moeilijk bvb bestuuring van auto's bij halo en dat je maar 2 wapens kunt vet zielig man(moet je is voor de lol kijken kun je lachen)

Deel Deze Pagina