Gisteren toen ik me BF3 startte kreeg ik een paar 'pop-ups', nu kreeg ik ze weer maar waren het er meer. "damaged profile" "phsyical warfare xxx unlocked" "5 dogtags unlocked" Hebben meer mensen dit gehad of zo? Echt vage shit, instellingen die anders staan.
Sinds 6 maanden weer eens opgestart, speelt niemand uit mijn lijst BF3... Mensen die WEL tactisch willen spelen; voeg mij toe! XBOXTAG = r3s3rv0ir d0g of laat je TAG hier achter, voeg ik jullie toe. Is er een wellicht een apart forum met (actieve) usernames?
Had BF3 ook zaterdag maar weer is een keer helemaal geupdate etc. Had ik eerst wat problemen met PB, werd telkens gekicked maar wel op kunnen lossen. Toch wel echt weer leuk om te doen, maar ga de expensions niet halen. Ik speel op de PC en eigenlijk niemand speelt het meer waar ik toen mee speelde haha
Gisteren mijn 4de multi kill gehaald op Azadi palace. Ik zat bij de D-flag boven in dat gebouw en het andere team probeerde de hele tijd binnen te komen langs de trap in het midden. Ik stond er alleen met mijn med pack (was op hardcore trouwens) en op één of andere manier schiet ik blijkbaar genoeg mensen dood binnen de limiet. Damn.
Ik zou op zoek gaan naar een map met snipers. TDM noshar canals heb je altijd wel mensen op die brug zitten of anders op HC/NO MAP. Ik moet nog altijd die airdrop IFV kill another IFV halen. Pfff.
Wat opmerkelijk vervelend kan zijn is als je in een lobby met alleen maar spelers boven de laten we zeggen level 25 prest 1 zijn. Je merkt gewoon dat jij met amper vrijgespeelde gear niet kan opboksen tegen de gasten die alles hebben.
Heeft het nou zin om de game te installeren? En als je dat doet, hoe zit het dan met het texture pack? Heb vandaag de Premium editie binnen gekregen.
Ik wil battlefield 3 tweedehands kopen,nu heb ik begrepen dat je geen online code meer nodig hebt om muliplayer te spelen, hoe yit het dan met de LE versie en de PREMIUM versie? heb je daarvoor wel de codes nodig? Graag wat meer uitleg,alvast bedankt...
Je hebt niet beantwoord hoe het zit als je een LE of een PREMIUM versie hebt...daar zitten namelijk aparte codes bij... gr,