1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pfoe, wel een lelijke game zeg.

    edit: Hoera voor de toekomst. :emo: Offline gevecht aan het doen, krijg je een disconnect. Servers are not available.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Wat filmpjes gekeken en ziet er wel geinig uit. Klopt het dan dat als je dood bent je je Gladiator ook kwijt bent? Wel tof concept op zich!

    Hoop overigens (over aparte vechtgames gesproken) ook nog op een nieuwe Bushido Blade!! Dat was gaaf, één goede slice en het was over!
     
  3. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Pff heb daarnet even Duels of the Planeswalkers 2014 gespeeld en ben gewoon kwaad. Ik heb de vorige 3 delen allemaal meer dan 80 uur gespeeld en vond het dus goede games. Maar wat voor randdebielen hebben deze versie gemaakt?
    [​IMG]
    - De tekst van de menu's zijn fucking klein
    - Het main menu werkt voor geen meter
    - AI is super dom geworden blijkbaar. Vijand had genoeg creatures om te blocken, maar hij blockt mijn 11/10 trample met een 1/1...
    - Game hapert en stottert
    - Ik speel de game bijna altijd met z'n tweeën, maar er is geen mogelijkheid meer om van 'main account' te verwisselen zodat de ander zijn deck kan aanpassen.
    - Geen AI takeover optie meer om uit te zetten
    - De 3D filmpjes zijn lelijk. Ik vind die bewegende art veel mooier voor cutscenes
    - de kaarten op het veld zijn ook klein, dit had best groter gekund.
    - Als 'trouwe koper' krijg je iets extra's! Namelijk een fucking sleutel om een deck meteen te unlocken. Wtf die shit hoef ik niet, ik wil mijn decks unlocken door te spelen...
    - 360 versie heeft de domste promo kaart. Ik ga de steam versie wss ook nog kopen omdat daar een €20 kaart bij komt...

    Maar even een nachtje slapen en morgen weer proberen. Maar tot nu toe vind ik het echt waardeloos...
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2013
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Hebben meer mensen er last van dat spartacus totaal geen verbinding kan maken met de servers?
     
  5. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zucht.
    Op de FB-pagina van het spel is te lezen, dat Ubisoft ermee bezig is het op te lossen.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Daar zijn ze dan al 2 dagen mee bezig. Gisteren was het probleem er al. Het is F2P, maar op deze manier haken mensen wel meteen af.
     
  7. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog een gamecode liggen: Hitman Sniper Challenge. Toen ik Hitman Absolution gepreordered had kreeg ik voor die tijd al een code voor de game. Later heb ik de HD collectie van Hitman gehaald en ik heb nog een code gekregen.

    Kan ik iemand hiermee blij maken? Het kan zijn dat de code al geactiveerd is, omdat ik dit eerder naar een kameraad stuurde. Volgens mij heeft hij dit nooit geactiveerd. Op internet wordt er op verscheidene websites 5 euro gevraagd, maar ik ben in een gulle bui :)

    Dus mocht iemand interesse hebben, hier de code:
    3XGCQ-QR9JM-GD34D-RP77K-Q9Q4Z

    Even aangeven of de code gebruikt is ;)
     
  8. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij is inmiddels gebruikt, maar weet niet door wie.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die codes op deze site zo zetten, is ook niet handig :+ Of je moet echt van codes af willen dan wel. Constant worden die codes gebruikt zonder dat ook maar iemand iets aangeeft..
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik zag gisteren een review van deze game...
    Blijkt beetje een Megaman soort game te zijn (waar ik grote fan van ben) voor 80 points..
    Maar blijkbaar kan ik hem niet kopen in NL..:x:x
    Weet iemand hoe ik die kan halen of is dat niet mogelijk?:b:

     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    US-account aanmaken, die hebben indie-games beschikbaar op marketplace. Hoe je games via de US-marketplace wilt aanschaffen is een andere zaak, Microsoft points gekocht in een NL winkel kun je (volgens mij) niet invoeren op een US-account.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Mooi kut dus...
    Heb je alleen indie-games in de Us Marketplace dan?
     
  13. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
  14. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, US ms account aanmaken, en US points eropzetten en dan de game downloaden
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Niet kopen, echt een slechte, korte, makkelijke game.
    Alleen de muziek is echt awesome. _O_
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog steeds 800 msp maar zal wel aangepast worden in loop van de dag.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal dan nog naast Halo 3 en Ass Creed II zijn neem ik aan.
    En al is het dat niet, dit is beter. itt die andere 2 games heb ik Defense Grid nog niet. :+

    edit: Al moet ik wel zeggen dat dit heel teleurstellend is, als dit is wat Game with Gold is. Bij de aankondiging verwachtte ik GoD titels. Niet XBLA games.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2013
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja vind ik ook. Ik zie het nog wel gebeuren dat het allemaal oude arcade games zijn de komende weken met als "hoogtepunten" de GoD titels Halo 3 en AC II :+
     
  19. djaxelb234life

    djaxelb234life Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig. Vannacht ook gezien, dat Defense Grid gratis voor 800 punten aan werd geboden. Nu is het alweer veranderd in...tadaah Fable III.
    Snap er geen bal meer van ook.
    Eh, het is nu toch 1 juli ?
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Dinsdag word het veranderd als goed is.
    Dinsdag is de dag dat meestal marketplace word bij gewerkt.
     

Deel Deze Pagina