1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als je dat doet en je tikt op je switcher icoon (2 vierkantjes), zie je dan nog apps openstaan? Denk het niet...

    Als je kill all doet, dan sluit je ze ook allemaal. Zoals Remco zegt, je hoeft ze niet te killen, gewoon in een app op de home button tikken en klaar. Android "hibernate" vanzelf de apps die niet gebruikt worden tot een laag energie stand.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    2 vierkantjes? Als ik naar task manager ga ( waar ik dus die apps sluit) zie ik dus niks meer staan nee.

    Sent from my X909 using Tapatalk 4 Beta
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt! Er is ook een S4 Google Play Edition te koop. :) Ik wacht zelf nog even af op de update van Samsung voor de S4, want ik heb er niet zoveel problemen mee. Behalve dat de skin erg zwaar is...
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben mijn shit al aan het backuppen. Hier wachtte ik al op :)
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, laat ik net m'n S4 vallen! 8) Maar goed dat ik 'm net in een case had gedaan. Die Spigen Neo Hybrid is echt geweldig zeg. Geen schrammetje op de foon of op de case. Je hoorde gewoon dat die case de klap opving. Echt dik het geld waard! :D
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je testte hem gewoon uit dus. :p

    Sent from my X909 using Tapatalk 4 Beta
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zoiets. Maar ik had wel een hartverzakking... schrok me dood. :p
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Daar gaat het niet echt om ik vroeg me af of htc one USB On-the-go ondersteund..(was de naam kwijt) veel specs zeggen nee dus kan de controller ook niet aangesloten worden!
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 'm gister laten vallen.. Zit nu een klein deukje in het toestel aan de onderkant! :mad: Kijk ga maar eens kijken voor een sterke case die tegen stoten kan.
     
  12. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik lees net in het Saturn krantje van de nieuwe vestiging in Dordrecht dat de 1e 100 klanten die een abonnement afsluiten met een iPhone 5 of een S4 2 jaar 50% korting krijgen op hun bel - databundel met het toestel voor niks.

    Nu komt het: Ik mag over 2,5e week verlengen. Is er een mogelijkheid dat ik toch de aanbieding kan pakken of heb ik pech?
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ook het abonnement kunnen afsluiten met nummerbehoud waardoor je huidige contract automatisch opgezegd wordt. Toch?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Balen man! :mad: Ik ben blij dat ik vrij snel die Spigen Neo Hybrid binnenkreeg, want London heeft die goed overleeft. :) De S4 maakt trouwens echt prachtige foto's! :D
     
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Dus gewoon m'n oude abonnement gebruiken tot ie afloopt en dan gaat ie over in de nieuwe?

    Ik heb wel de aanbieding verkeerd begrepen heb ik het idee. Ik zit bij Hi en dacht dat het voor ieder abonnement gold, maar het gaat alleen om het in het krantje gespecificeerde t-mobile abonnement.
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Begin september loopt mijn abo af en wil gaan verlengen. Wilde eerst weer simonly verlengen omdat mijn iPhone het sinds kort nog super deed. Sinds kort gaat de homebutton het echter minder doen dus nu wil ik toch verlengen met telefoon zodat ik zeker weet dat ik niet zonder zit.

    Nu twijfel ik echter tussen de Sony Xperia Z en HTC one. Enige nadeel wat er aan de HTC One zit is de limiet van 32 GB... Heb nu een 32GB iPhone en die zit ook proppievol.

    Weten jullie of er nog leuke telefoons uitkomen in de volgende maanden?
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Xperia Z is toch een minder toestel dan de HTC One, Samen met de S4 is de HTC One toch wel de top van dit moment. Er komen nog wel wat toestellen aan rond september dacht ik. Maar dat zijn volgens mij net wat andere versies van de huidige toptoestellen. Echt iets nieuws komt er volgens mij niet. Ik mag ook in september en ga voor de HTC One.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is persoonlijke voorkeur... Vind persoonlijk de HTC skin behoorlijk irritant en het feit dat de One geen sd kaartje toevoeging heeft, stoort mij.

    De Xperia Z heeft met de nieuwste update (vorige week) behoorlijk wat verbeteringen met zich meegebracht.
     
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Ik heb ook wel eens een abonnement afgesloten die pas ingaat zodra je nummer overgezet kan worden (= einde contract).

    Dat laatste is dan weer erg jammer. :mad:
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Twijfel nog. Misschien wel gewoon af laten lopen en voor bijna niks een sim only afsluiten.
     

Deel Deze Pagina