1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Waarom koop je dan ook een hp :+
     
  2. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ibood aanbieding :+
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Voor laptops niet, die worden allemaal 100 graden.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Krijg soms in Windows 8 een MEMORY_MANAGEMENT error. Iemand een idee? Dat is dus meteen bluescreen en reboot.

    Ik draai Windows 8.

    Heb recent m'n werkgeheugen en SSD vervangen.

    2 x Corsair 4GB
    1 x Crucial M4 SSD 256 GB
     
  5. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn nieuwe pc vandaag voor het eerst gebruikt en heb nu al drie keer op verschillende moment een error gekregen.
    Er komt: "Critical structure corruption te staan" en de pc reboot dan automatisch.
    Wat kan dit zijn?
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb gisteren een nieuwe Windows 7 op m'n laptop gegooid met als gevolg dat mijn driver voor draadloos internet weg is, en ik geen idee heb welke het is. De laptop die ik heb:

    HP G62-a18ED Notebook PC.

    Als ik naar System Information klik ik op Components. Daar klik ik op Problem Devices en zie ik Network Controller staan. De Error Code is ook: drivers not found. De PNP Device ID kan ik geven mocht het nodig zijn.

    Heb het web afgezocht en ben er de afgelopen 2 uur mee bezig geweest maar kom er maar niet achter welke het is. HP support assistant geeft namelijk 10 verschillende aan die het zouden kunnen zijn...
     
  7. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeeree you go!, kunt hier op klikken. ik weet dit omdat ik zelf ook een HP G62 heb.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb je al bij Device Manager gekeken?
    En zat er geen CD met software bij je laptop?
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Geeft na het installeren een scherm aan met:

    Dit programma is niet correct geïnstalleerd (oid).

    Edit: bij device manager vind ik: Realtek RTL8102E/RTL8103E Family pci-e fast ethernet.
    En onderaan bij other devices vind ik network controller.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2013
  10. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer driver-genius eroverheen te laten halen. Mijn g62 heeft dit probleem ook iederekeer.
    Driver-Genius beschikbaar op "the piratebay" of nieuwsgroepen of gewoon kopen. Pm me anders maar als je er niet uit komt
     
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    DriverGenius gaf 2 drivers aan die met internet te maken hebben:

    - Broadcom BCM 43xx Wireless LAN drivers
    - Realtek Ethernet controller drivers

    Beide geïnstalleerd maar wireless internet doet het nog steeds niet.

    Edit: Oh shit, iets doet het. Kan nu gewoon m'n internet selecteren en pass invoeren, maar er blijft een uitroepteken onderin staan met als tekst: Unidentified network, no internet acces.

    Heb geprobeerd in de instellingen van m'n router te kijken om misschien ergens toestemming te geven. Maar kan niks vinden.

    Edit2: Invalid IP configuration 106 volgens HP network check.

    Edit3: Yesssssssssssssssssssssss. Router gereset en alles is cool.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2013
  12. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooizooo , heb je ook enig idee waardpor het nu werkte?
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Denk gewoon de juiste driver gevonden. Had blijkbaar een andere die jij stuurde. Zodra ik zag dat ik iets met Broadcom had in drivergenius had ik hem gelijk van de HP website afgehaald.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ok ik sta zo goed als op het punt mijn laptop het raam uit te smijten 8) Heb de laatste tijd totaal willekeurig dat mijn laptop zich gedraagt als een spastische alzheimer patiënt... Computer is traag als stront met een aantal weirdass problemen: het geluid is stroperig sloom (soort van keiharde superslomo), de muis reageert langzamer naarmate er meer gebeurt (bijvoorbeeld tijdens laden van games, websites etc), spellen zijn niet meer te spelen omdat hij willekeurig blijft hangen een halve seconde ofzo. Daarnaast lopen programma's veelvuldig tijdelijk vast om even later weer te reageren.

    Kan hierdoor dus niks meer kijken, spelen of schrijven... Het rare is dat het totaal willekeurig lijkt en na een tijdje mijn laptop weer als een zonnetje loopt :confused: Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ding is nog geen twee jaar oud en deed het altijd perfect maar dit is gruwelijk irritant...
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hdd?
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is handig om bij taakbeheer te kijken wat er precies op 100% staat als het gebeurd.
    Als je ctrl+alt+esc drukt en naar prestaties gaat krijg je zoiets te zien:
    [​IMG]

    Kijk even wat op 100% zit als hij zo traag doet en dan weet je wat je bottleneck is ;)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Thnx guys. Ga er even naar kijken :)
     
  18. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga over een paar weken van mijn eigen kamer op de eerste verdieping verhuizen naar de zolder. Mijn pa heeft daar zijn studeerkamer, die neem ik dan over. Aangezien de wifi in ons huis op zolder slecht bereik heeft, ligt er in mijn pa's studeerkamer een ethernet kabel die helemaal naar beneden door de muren heen naar de meterkast loopt waar onze router hangt. Die kabel kan ik dan mooi gebruiken om in mijn laptop te doen zodat ik alsnog een goede verbinding heb.

    Het probleem is: is er een mogelijkheid om iets op die ene ethernet kabel (die dus naar de router gaat op de begane grond) aan te sluiten waardoor ik er een tweede ethernetkabel kan aansluiten op mijn zolderkamer? Bijvoorbeeld de ethernet kabel van mijn Xbox? Want ik heb even zitten googlen en ik kwam hier uit:

    http://www.allekabels.nl/netwerk/netwerk_stekkers/splitter.html?gclid=CJDZpLnzr7gCFXTItAodV2oAHw

    Alleen staat er een probleempje bij de beschrijving van deze dingetjes: het kan allerlei problemen opleveren als je twee ethernetkabels aansluit... Vandaar mijn vraag hier! :)
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    En in zo'n switch kan ik dus gewoon zonder problemen de ethernetkabel vanuit de meterkast aansluiten en in de resterende ingangen andere ethernetkabels aansluiten zoals bijvoorbeeld die van mijn Xbox 360? Sorry dat ik er zo weinig van snap; ik heb hier nog nooit mee te maken gehad... :+
     

Deel Deze Pagina