Verschil gfx met de box en de cube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flood, 20 mei 2002.

1. Flood

Flood Guest

Ik heb vandaag cel damage gespeeld op de cube en het ziet er precies hetzelfde uit als op de xbox??? Komt dat omdat een poort er altijd hetzelfde uitziet of omdat ze bij de xbox versie hun best niet hebben gedaan???

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben kennelijk niets veranderd en er gewoon een rechtstreekse poort van gemaakt..
    Dus ze hebben niet hun best gedaan om hem nog iets beter te maken, maar dat kunnen ze wel..

3. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekubus is ook geen slecht apparaat hoor! Dat spel benut gewoon van geen van beide consoles het beste.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Cell Damage is niet echt een veeleisend spel. Ziet er cool uit omdat alles simplistisch is weergegeven met cel shading.

Praktisch geen polygonen komen er aan die auto's enzo te pas, dus is makkelijk direct te porten.

5. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Erhm...misschien omdat de x-box qua kracht nogal overschat wordt?

De X-box is heus niet zoveel beter als een Gamecube...
    Maar ja maak dat de x-box fanboys maar wijs.

Geef wel toe dat sommige games er gewoon beter uitzien op de X-box, maar andersom gebeurt dit ook.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Noem jij ns n game dat op de cube beter uitziet dan op de xbox

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ports? Of hoeft dat niet persé?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    poorts (Anders is het ook moeilijk om precies te vergelijke :))

9. xboxgamer

xboxgamer Guest

cel damage ziet er gewoon niet uit vergelijk het maar met een echte xbox game zoals duality of zo. Dat zou de gamecube nooit aankunnen.

10. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk als jij ff zoek op de board naar tony hawk3 revieuw Vieze GayCube Fan boy dan zie jij dat Tony hawk 3 op de XBOX er 20x beeter uit ziet dan de Ps2 en de Gaycube version hij is helder de beeld is beeter en glaser de levels zien er tig keer beter uit en hij is veel knapiger en geen jaggies ;) dat zeg genoeg denk ik en dat zijn zo ene 3 bekende review site die dat zeggen dus gaa dan niet zijken dat de Cube beter is

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk het wel

12. Flood

Flood Guest

ik snap wel wat hij bedoelt....
    kijk eens naar roque leader, dat spel is misschien niet mooier dat halo of doa3 maar wel veel van de andere spellen

13. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Tony hakw is een van die spellen die er inderdaad beter uitzier op de x-box.

Betekend dit gelijk dat de x-box vele malen sterker is...neuh

Maar wat ik tot nu op de x-box gezien heb was dik in orde.

Spellen als Project gotham, Wreckless en Abe Munch zien er leuk uit, maar om nu te zeggen dat deze games er beter uitzien als de GC-games , echt niet !

Maar ik neem aan dat jullie de "echtheid" van graphics bedoelen. Ik geef toe dat de X-box realistische graphics weergeeft. Daarom hebben de meeste GC-games meer sfeer, omdat deze games niet gebaseerd zijn op realisme, maar op fantasie en plezier.

Iets wat ik veel belangrijker vind.

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Duality is een PC game, geen Xbox game. Dat hij naar de Xbox komt is een mooie plus.

Gamecube is (waarschijnlijk) tot VRIJWEL hetzelfde in staat als de Xbox, behalve door limiterend geheugen bijvoorbeeld dat de xbox scherpere textures heeft of iets grotere levels etc.

Verder denk ik ook dat het bij de Xbox makkelijker is om deze dingen samen te implementeren en bij de GC moeilijker. Vandaar dat xbox flashier games zal hebben. Alles wat op GC gedaan zal worden kan ook op Xbox, maar andersom niet. betekend niet dat GC games lelijker worden, hoewel ze dat over algemeen wel zullen zijn. Uitzondering daar gelaten, maar waarbij je dan weet dat het ook op xbox kan. Licht puur aan smaak en vergelijken.

15. nees

nees n33s

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de scherpte van de textures van de xbox vooral komt omdat de xbox niet echt een grote compressie hoeft toe te passen om het op het cdtje te krijgen. De gamecube daarintegen heeft veel minder opslagruimte iets van 1.4 gb? Daar kan Halo nooit op. Halo is namelijk 3550 mb iets te groot dus.

16. ITNL

ITNL Guest

KIJK gewoon met je ogen man. Welke game op de cube is nu mooier dan pgr of hale of doa of munch & abe???? Geen een dus....

17. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    boeiuh ....

tsss ... fanboys! *zucht!*

:D

mzzl munch and ABE

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Heppie Starwars zeker nog niet gezien!

19. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je nog meer mee kijken dan?

PGR is btw mooi, maar niet echt veel mooier dan destijds de Dc-versie dus schrap die maar vast van je wat-de-Gc-niet-aankan-lijstje.

OOm munch is niet indrukwekkend. Een Rogue-leader is zeker weten mooier als deze games.

Doa en Halo kan je over twisten....

20. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gamecube games kunnen grafisch natuurlijk ook toppie zijn, maar gamecube games zijn ruk kwa gameplay, xbox heeft leuke games

Deel Deze Pagina