Ultieme Livegame!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 10 jul 2003.

  1. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een ideetje, jullie mogen er alles aan toevoegen, nou hier komt het:

    Met Live heb je een Credit Card, en je hebt een race game door die we nu gaan bedenken.

    Stel: Jij bent een gewoon manneke die een wagen jat (ala GTA) en gaat naar een bank om die te over vallen, je over valt die bank en krijgt het geld wat je jat echt op je rekening gestort! (bijv: 1 t/m1000 euro). Je peert eruit en je hebt lekker veel geld, nu komt een politie man je aanhouden omdat je te hard rijd, je moet een boete betalen van (bijv: 1t/m20 euro). Zo kun je talloaze dingen bedenken, maar geef jullie mening en ideeen eens hier weer:

    ...en vetel ook wat je ervan zou vinden :)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dát zou echt het einde van de wereld betekenen :)
     
  3. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Je lekker onderbouwd, en dat noemt zich mod :{

    geef ff argumenten! wooowter
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok. Ik vind het een bullshit idee. Althans, een dergelijk groot spel online lijkt mij wel interessant maar de link met het echte leven gaat mij te ver - Dat zou én voor veel problemen zorgen én ik vraag me nog maar af welke geldvoorraad jij wilt aanboren :)
     
  5. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL

    Ja ok het zou nooit kunnen dat wel, (cheaters)

    Maar toch ALS het helemaal cheatloos zou gaan... Zou dat toch echt heel vet zijn!
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen omdat jij degene bent die in eerste instantie geld wint. Als je een dergelijk spel wilt spelen moet je natuurlijk ook denken aan het onderhouden van een gezin daar, je maandelijkse lasten betalen, belastingen en de wasmachine die zo nu en dan de geest geeft.
     
  7. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar als je een wagen wilt kopen moet je daar zeg maar ook ehm 500 euro voor neertellen, en dat is dan voor de makers van de game, alles waar je geld aan af moet geven is voor de makers...

    dus het loopt wel gelijk op... Sommige die veel verdienen sommigen die na een dag blut zijn --.--
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    mja idd het slaat nergens op.. je overvalt de bank en krijgt .. 1000? euro op je bankrekening gestort... goed dan hou je die 1000 euro tog gewoon zelf.. wat wil je ernou mee bereiken??
    als je zo'n game maakt moet egt alles meedoen zoals wouter ook al zei..
    maar anyway, waarom wil je een game op het egte leven laten lijken;/
     
  9. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    w8 maar tot je een mede speler tegen komt die jouw ff in elkaar trimt en al je geld en spullen jat...
    dat ben je dan uiteraard ook echt kwijt ook...

    Het klinkt net alsof stelen goed is, zo lang er maar geen echt slachtoffers vallen... nouw die zijn er wel degenlijk vanwege het geld...
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  10. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets :D

    ja stel je rijd je wagen in de prak moet je weer een nieuwe kopen jatten, word je in elkaar geslagen moet je medicijnen kopen...

    Ja 1000 euro is over dreven, maar ik noem maar ff bedragen kan ook 1000 eurocent worden van mij part :D
     
  11. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    das alsnog 10 euro :p waarom moet je geld inzetten om een beetje lol te hebben met een game... bedoel hebben nu toch ook al lol met een game... en het gaat om virtueel geld (Das toch prima zo?)
    Maak desnoods een hiscore (kwa geld dan ofzo) lijst ergens die te bekijken is... maar ik vind het prima nu zoals het is...
    Gewoon dikke fun zonder dat je echt geld win of verliest...
    Ik hoef geen geld in te zetten om lol en spanning te kunnen hebben.....

    al met al... lijkt me geen goed it :)
     
  12. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    mag het ook in guldens? Ik kan nog steeds niet wennen aan de euro...

    (oftewel: this thread is weird :p)
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ga lekker gta vice city spelen wolfje laat daar je fantasietjes maar de vrije loop :p:)
     
  14. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ok nah deze kan dicht het is dus geen goed idee ;)

    :+
     
  15. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    op zich is het best wel een leuk idee :) maar gaat dit niet iets te ver games zijn voor lol en ontspanning ...
     
  16. SmashingJonagol

    SmashingJonagol Larian

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    een GTA online, met virtueel geld lijkt me idd ook wel wat, maar met real geld is gewoon te belachelijk, kun je beter buiten een echte bank gaan overvallen,
     
  17. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL ja maar dan zonder celstraf als je daar een bank overvalt, of ja IDEE!!!!


    Als je op gepakt wordt, moet een jaar in de cel zeg maar, en dan is dat in de game 3 dagen ofzo, en kun je 3 dagen niet online :D een soort "ban" :9
     
  18. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    koop de sims (TIP TIP!)
     
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nou leuk. heb je ook een nieuwe game gekocht, je kleine zusje speelt ermee die niet kan rijden en die moet de bak ik omdat ze mensen overrijd.

    NAh. gewoon GTA maar als je dood bent ben je gelijk weer levend door het ziekenhuis of in de bak zittn en daar gelijk weer uitbusten.
     
  20. xboxgorule

    xboxgorule Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga een boek schrijven ofzo..
     

Deel Deze Pagina