Hmmm. Ik heb nieuwe pc waar nog geen adobe dingen op staan. Photoshop staat op oude pc in andere kamer. Volgens mij iets van default. of complete. of standard? Meeste sets hebben wel de dingen die je nodig hebt.
SNAP ER HELEMAAL NIKS VAN! hahaha. Had Nederlands als taal geselecteerd maar alles staat in het Engels haha
Het meeste leer je door gewoon wat aan te kloten en te doen. Daarnaast moet je op youtube wat tutorials zoeken en het na gaan doen.
Hmm die Photoshop doet een beetje gaar bij mij. Maar zoek inderdaad op wat Photoshop basic tutorials. Of starting out with photoshop. Voor zo ver ik kan zien zitten alle basic tools er gewoon in.
Ja hij wilt niet helemaal werken bij mij. knipperd een beetje. Maar ik kan als het goed is binnenkort weer photoshop bestellen via school, dan heb ik op deze pc weer photoshop. Om de tools te krijgen moet je klikken op window > workspace > default workspace
Okee, thanks. Ik ga van de week proberen om een circuitlijst te maken. Je hoort mij wel als ik ergens niet uit kom of misschien als ik het af heb haha
Ik was even bezig om een circuitlijst te maken, waar haal je die foto's vandaan van circuit's? Weet iemand dat?
Cool. Check dit topic om je in te schrijven bij XBWRacing. In dit topic staan wat regels. We Gaan in juli even vakantie houden en dan in augustus/september weer beginnen met 2 nieuwe Forza Motorsport competities!
Wordt er voor het bepalen van wat voor competities er komen een poll gehouden? Of hoe gaat dat in zijn werking...
Yep er komt een poll. Met de Summer Showdown doen we vanaf 1 september elke week 2 competities proberen en als we alles hebben gehad komt er een poll.