1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is ook mijn B elftal, met mijn beste elftal heb ik inmiddels TOTS Benteke in de spits samen met Balotelli en daarachter Aguero, speelt lekker!

    Ik ben nu aan het kijken voor een TOTS Gerrard als CDM.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vandaag weer eens 4 potjes gespeeld, gewoon om te kijken hoe het is. Ik heb ze allevier maar krap aan gewonnen, maar ik speel dan ook met een gedeeltelijk brons team en een bronzen keeper. Ieder schot ging er in van de tegenstander. Blijft toch zonde, die extreme gamespeed en ballen die allemaal met 120 km/u richting de kruising geschoten worden. Helemaal als je dan op manual (behalve passen op assisted en schieten op semi) speelt is het moeilijk om te winnen.. 8)

    Wel meteen van 10 punten naar 22 gegaan en daarmee Divisie 1 gewonnen :cool:.

    [​IMG]

    Elkeson is zo bruut goed, die scoort uit iedere positie. Net zoals Carlos Eduardo met z'n links, maar daarvan wist ik het al :+.

    Statistieken in FUT nu: 132 - 17 - 17 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb momenteel Reus & TOTS Kiessling als spitsenduo in een 3-5-2 opstelling, ik heb echter nog 600.000 te besteden en overweeg om Kiessling te vervangen voor TOTS Lewandowski, is hij echter die enorme aanschaf waard?
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Met welke site kun je ook alweer je team bouwen zodat het lijkt alsof je op de webapp bent?
     
  5. Bram14PSV

    Bram14PSV Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een potje spelen?
     
  6. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    futhead of futwiz?

    Wat is een goed spits in dit team (budget 150k) en is tots martinez een goede verbetering t.o.v. normaal
    Wat kan beter?
    http://www.futhead.com/fifa/squads/12816798/
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2013
  7. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het chuzz was ofzoiets
     
  8. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  10. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 1 jul 2013
  11. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen uit gefifaat? ;)
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jep, ik al wel. Nog een goede prijs kunnen krijgen voor mijn laatste coins en inmiddels weer wat andere games erbij gepakt.
     
  14. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    haha echt he, khad vandaag voor t eerst sinds paar maanden FUT weer opgepakt, dat MLS toernooi ff gespeeld en gewonnen, slaat nergens op hoe goed dat team is met mattocks en oduro :eek: Daarna Gold cup gaan spelen en dan merk je weer hoe kut en eentonig FUT13 is:9
     
  15. Pacefut

    Pacefut Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog coins nodig?
     
  16. rekers38

    rekers38 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel wat coins gebruiken voor de laatste dure spelers die ik nog wil gebruiken, maar ik wil niet betalen haha :p
     
  17. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruiken jullie ook die autobuyers? zette net ff zootje spelers erop voor best cheap en serieus binnen een seconde waren ze weg. Ook als ik contracten jaag zijn ze meteen weg, wist niet dat die dingen echt werkte :/
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goeie autobuyers zijn amper te verkrijgen. Daar moet je honderden euro's voor betalen om ze te uniek te laten maken of ze gedeeld te krijgen van een MattWidz bijvoorbeeld. Op S7 lopen er veel rond met zelfgemaakte autobuyers.

    Er is er ooit één gratis uitgekomen, maar probleem is dat zo'n gratis versie echt niets kan. Goede autobuyers kapen alle echte bargains wel, waardoor je met de gratis versie alleen maar schijtzooi ophaalt + de kans groter is dat je gebanned wordt.
     
  19. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ah gelukkig dat niet iedereen zomaar ff met die dingen alles voor je wegkaapt dan. Maarja helaas de mensen die er voor betalen bijv. wel :/ kan EA hier niets tegen doen trouwens voor FUT14? of zal het daar weer het zelfde liedje worden aangezien de web app waarschijnlijk het zelfde zal blijven
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als de WebApp blijft, blijft ook de mogelijkheid tot het maken van werkende autobuyers. EA doet er veel aan om ze te stoppen, net als al de glitches die er waren (gratis pakjes, zien wat voor spelers je zou krijgen in een pakje voordat je hem kocht, etc). Echter geldt natuurlijk ook bij de WebApp de cliché: iets wat gemaakt is door een mens, kan ook gekraakt worden door een mens.
     

Deel Deze Pagina