1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh!8)
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat de ps4 veeeel meer verkocht word.

    Vraag de simpel minded soul op straat wat hij gaat kopen... PS4
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Nutteloze speculaties.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Alles is nutteloos totdat je de verkoop cijfers ziet. Slechts een heel klein deel van de gamers laat daadwerkelijk zijn stem horen op internet. Dus al die polls, tests, vragen en alles zeggen niks over het totaal beeld eigenlijk. :)
     
  5. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Klopt,

    Want oneshot1kill ofzo de gewone (Kind op straat wat je bedoelt)
    Koopt een ps4 omdat ze een ps3 hadden en hebben misschien nog geen idee over dat het betaald wordt ze willen alleen cod & fifa.....

    En alle mensen die ik vraag gaan Xbox One kopen of gaat de voorkeur naar de one...
    Maar ik game dan ook niet met die mensen die alleen cod & fifa hebben..
    En ik kan je vertellen de mensen die een one willen aanschaffen is groter dan u denkt.

    Dit is niet aanvallend op de ps4 bedoelt. ik wil alleen dat het ff duidelijk is dat er wel degelijk xbox one's verkocht gaan worden. (IN NL)
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ^ Dit
    Mensen die denken dat een poll alles uitmaakt, er zijn ook nog mensen die nooit op fora's lurken die zulke poll's helemaal niet tegenkomen of mensen die zeggen dat ze wel iets kopen, maar uiteindelijk niks binnen halen.

    Verkoopcijfers
    [​IMG]
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zeker is het niet maar bijvoorbeeld zo een site wat hier weleens regelmatig voorbij komt, als je daar het verschil ziet..

    Komt nog eens bij dat Xbox flink negatieve aandacht heeft gekregen sinds de aankondiging.

    Playstation is afgelopen E3 als "winnaar" uit de bus gekomen, en MS deed daarna aan damage control.
    Heb ook meer het idee dat de media meer positief over de PS4 is dan over Xbox.

    Nogmaals zeker kun je het niet zeggen, maar dit soort dingen kunnen absoluut invloed hebben op de verkoop.
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vondt de aankondiging van de console van sony bezig ook al lieten ze ps4 niet zien.....
    Maar op de e3 vondt ik microsoft toch sterker.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja dat is persoonlijk, zelf vond ik dat Sony (niet eens door games) de show van MS heeft weggeblazen.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  11. Seh

    Seh Guest

    Als je nu kijkt naar de policy's die nagenoeg het zelfde zijn en je zet dan de presentaties op de E3 tegenover elkaar dan vind ik die van Microsoft echt veel beter eigenlijk.

    Vondt ik. :'-( Mijn ogen.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar games is zo'n beetje het enige wat aan bod kwam bij de E3?
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja door de damage control van MS, ze wisten niet hoe snel ze al die zooi moesten terug draaien.



    Nou bij MS absoluut, bij Sony was toch wel het andere nieuws wat het gesprek van de week was.
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Sony heeft toen alleen Microsoft lopen trollen over used games en always-online, voor de rest was er niks boeiends aan en aangezien de policies nu veranderd zijn en Microsoft in hun persconferentie alleen dingen over games lieten zien, wantja je wilt toch weten wat er allemaal aan bod komt bij een next-gen console.
     
  15. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    21,923,886 people like Xbox. Er zijn dus wel degelijk mensen met intresse in de one.

    Dus ik denk dat het gelijk op gaat gaan als je het over de hele wereld bekijkt.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zelf zeg niet dat er geen interesse is in de One, er zal absoluut verkocht worden.
    Echter denk ik dat Xbox een flinke deuk heeft opgelopen afgelopen weken, er is niet voor niets veel teruggedraaid.

    Iedereen moet ook zijn/haar console halen wat hij/zij wilt uiteraard.

    Wat betreft die 21 miljoen like Xbox? vertel wat is ermee? Ik like ook Xbox maar koop er geen;)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Wat een kul argument, kan net zo goed gaan over de Xbox Original en 360 gaan, niet specifiek voor de One.
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het gaat uiteraard om de games, daarom moet je ook de console halen wat meer bij je past.
    Zelf vond ik de games van PS4 ook beter/leuker, en wat er in de toekomst komt spreekt mij meer aan.
    Maar goed dit is persoonlijk.
     
  19. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ieder voor zich,

    Ik ben een race fanaat en kies forza
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dan moet je daar ook voor gaan, niemand wilt/gaat je hier ook overtuigen om iets anders te nemen.

    Overigens haal je One pas over een jaar toch?
     

Deel Deze Pagina