Sab-Zero NL, zit jij ook op het forum van www.counter-strike.nl? Die naam komt me iig bekend voor! /ontopic nja, die warcraft servers vind ik wel leuk!
De clan waar ik mee speel is vrienden clan Clan 1457 ( is adres waar we werken ) wij hebben ook server draaien kom een keertje kijken we zijn nog druk bezig met goede verbeterringen enzo 194.109.160.142:27015 HeadsOnFire #1 www.clan1457.tk www.hof-forum.tk
My clan is bijna dood d8 ik.. maar het is nog altijd.. -=[ds]^Sab-Zero=- -=[ds]=- stands for DarkSquad
Nou heb alles geinstaleerd steam en alles maar maakt nie uit welke server ik wil connectten tijdens het laden loopt tie steeds weer vast beetje gaar iemand al eerder dit meegemaakt?
heb je een user aangemaakt? en geupdate? je zou eens op het forum van www.counterstrike.nl kunnen kijken/vragen want ik weet het ook niet
hehe ben geen n00bje emt cs dus ja heb ales geupdated gaat trouwens automatisch was ent al wat verder maar bij de 99 % had tie er geen zin meer in
So 1.6 is pijp zeg die sounds zijn gaaaaar dat mes ziet er ook niet uit (bewegingen zijn wel beter) guns en shield zijn ook wel okee maar die sounds damn die zijn ugly :{
Ja als je illegale shit heb krijg je weer dat meerdere mensen dezelfde cd-key hebben en dat werkt dus neit samen