Ik heb nu ook 8.1, maar ik snap de Start knop niet echt. Het enige verschil met 8 is dat er nu een knop zit, maar de werking is precies hetzelfde? En ik dacht dat met een update al je programma's enzo wel geinstalleerd bleven, maar helaas. Het belangrijkste had ik gelukkig nog gebackupt, maar ben ook wat kwijt nu
Yeuy mijn school doet mee met de Microsoft actie waarbij je goedkoop een Surface RT kunt kopen. €246 voor een 32GB + touch cover. Zit te overwegen om dit te doen, maar wil sowieso later nog eens een Pro kopen. Daarvoor wacht ik eerst nog op een prijsverlaging. De RT is misschien een leuk tussenstapje?
Zeker doen, goede prijs voor een erg leuke tablet. Ik gebruik mijn laptop nog maar heel weinig sinds ik m'n Surface RT heb
Ik heb er laatst naar zitten kijken in de Saturn. Dat toetsenboard is wel gaaf maar vroeg me af of je er als tablet ook echt op kunt werken met MS office ed? Wat zijn hier je ervaringen mee?
Juist! Er staat Office 2013 RT op geinstalleerd end at werkt perfect. De programma's bieden optimalisatie voor touch (iets grotere knoppen) maar met het toetsenbord en evt. een usb muis kun je er prima "gewoon" mee werken. Door de integratie met Skydrive is het ook erg makkelijk om je bestanden te delen. Echt, ik gebruik letterlijk mijn laptop alleen nog maar voor *kuch*torrents*kuch* en Zune software om mijn Podcasts te kunnen downloaden, de rest doe ik op m'n Surface.
Vraag; Je kon toen toch Windows 8 kopen voor 30,- euro? Dit had ik gedaan en wil 'm weer installeren over mijn Windows 7, maar ben alles kwijt wat ik mijn e-mail stond. Is er een mogelijkheid om dit weer terug te krijgen? Moet ik hiervoor contact opnemen met Microsoft, of ben ik echt alles kwijt?
Ik heb er naar gekeken, maar er staat niks tussen mijn orders, wat erg vreemd is. Toch maar even Microsoft contacten.
Dit is natuurlijk een totaal verkeerd topic voor een post als dit, maar goed, het is een Windows 8 game. >> De muziek in Spartan Assault is gewoon beter dan die van Halo 4 Een simpele twin stick shooter met betere muziek dan de duurste en grootste Xbox game... Net level B2 gedaan en ben gelijk de muziek gaan opzoeken. Weet je hoe vaak ik dat met H4 heb gedaan? -1 keer. Alleen dit al is beter dan de hele H4 ost. En dat is niet het nummer wat ik zocht. /offtopic maar toch weer niet.