[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iets is waar ik een gruwelijke hekel aan heb, zijn het wel cutscenes in stripvorm:+
    Dus als ze dat maar laten...
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Alleen dat hoorde wel bij Max Payne ;) Dus ik snap Janter wel, ik heb Max Payne 3 al een hele poos terug uitgespeeld. Hoewel ik het een aardige game vond ik de sfeer toch een stukje minder bij geleken de delen gemaakt door Remedy.

    Remedy weet gewoon geweldig goed hoe ze een bepaalde sfeer en setting neer kunnen zetten.
     
  3. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er ook weer mee bezig, en hoewel het zeker een vette game is vind ik de gameplay zo weinig vloeiend. Waar ik vooral problemen mee heb is dat je van cover naar cover verplaatsen zo traag en onhandig is, dat het beter is om gewoon achter je cover te blijven zitten en de poppetjes 1 voor 1 neer te schieten. Hiermee is de shootdodge ook redelijk nutteloos, want zodra je opstaat wordt je direct neergeknald. Hebben andere mensen dit ook, of mis ik iets?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, ik heb dat ook. Vind het totaal niet werken. MP# tijdje terug gekocht bij DotW en al drie keer voor gaan zitten, maar kom er niet in. Ten eerste omdat ik de manier van vertellen niet zo vind, maar vooral omdat ik de shootouts niet vind werken, houterig ofzo ....
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Cover is nou ook niet echt wat je moet gebruiken in de game. Gewoon rondrennen met bullet time en overal springen.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kom er ook niet in en al tijd niet meer mee verder gegaan. Bullet time rennen werkt bij mij vaak niet, dan ben ik ineens (bijna) dood en staat diegene die ik moet raken op een onbereikbare positie. Met MP1 en 2 had ik totaal geen moeite, maar met 3 ben ik al zo veel dood gegaan. Zit nu bij een stuk waar ik amper ammo heb en een hele groep naar binnen komt zetten. 1 gastje vanuit cover, ammo op, ammo proberen te bereiken, dood.
    Weet ook niet of ik er nog eens voor ga zitten. Niet mijn ding op deze manier helaas.
     
  7. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dicht bij bijv. een muurtje bent kun je al op de knop drukken, waardoor hij sneller in cover gaat. Dit is vergelijkbaar met bijv. GTA IV, L.A. Noire en Red Dead Redemption. Gaat helemaal prima imo.
     
  8. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat werkt inderdaad wel, maar het is meer als je uit cover gaat dat het erg traag en log gaat. Ik heb in ieder geval nog geen manier gevonden om Max van cover naar cover te bewegen zonder dat je halfdood geknald wordt. Bovendien gaat hij ook vaak uit cover terwijl ik dat niet wil.

    Van mij had het wel coversysteem wel wat meer als Gears mogen zijn...
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan word het alleen een cover game zoals GOW en dat is MP totaal niet. MP is bullettime is shootdodge en dat gebruikt niemand dan als de cover zoals GOW is. :)
    Ik heb persoonlijk geen problemen gehad met cover. Al gebruikte ik eigenlijk constant alleen bullettime en zoveel als het kon bulletdodge. Ben zo ook door de moeilijkste graad heen gekomen. Dat was wel pittig maar was eigenlijk ook wel verfrissend. Een game die eindelijk weer ouderwets moeilijk was. :)
     
  10. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel is de content van Rockstar Games sterk in prijs verlaagd en dus ook de DLC van Max Payne 3.
    Ik zat even te kijken en toen zag ik dat de Season Pass nu maar €5,00 kost.
    Wat ik dan wel weer raar vind, is dat er bij de beschrijving wordt gezegd dat je hiermee korting krijgt op de uitbreidingen. Maar meestal is het toch bij een Season Pass zo, dat je al de uitbreidingen 'gratis' kan downlaoden, na aanschaf van de pass?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  11. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk niets met shooters en speel ook geen Call of Duty reeks .
    Maar ik twijfel of Max Paye 3 wel iets voor mij is alhoewel het alleen maar schieten is .
    Aan de reviews te zien scoort deze game wel hoog en maakt mij wel nieuwsgierig .
    Nu voor €15,00 zou ik hem nieuw kunnen kopen https://www.bigu.nl/products/max-payne-3-5
    Is het wel de moeite waard ????
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor 15 euro sowieso.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Echt wel, vette game hoor.
     
  14. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    gewoon doen :D
     
  15. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me duidelijk
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou ja, een tegengeluid dan...

    Ik heb ook weinig met shooters en speel ook geen Call of Duty. Heb Max Payne 3 toen voor een prikkie gekocht en ook al is het wel een goede game, na een half uur tot een uurtje spelen heb ik er weer genoeg van. Bijna non-stop knallen moet wel je ding zijn... Toevallig probeerde ik het gisteren weer, en ook al was het niet vervelend om te spelen, na een half uur had ik er weer genoeg van...
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Half uur per sessie dus :) kom je er van zelf
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.475
    Leuk Bevonden:
    5.064
    Bezig met mijn tweede playthrough en wat een bazengame is dit toch. Heerlijke oneliners van Max _O_
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb 'm nog liggen voor de 360, zal hem ook nooit weg doen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.475
    Leuk Bevonden:
    5.064
    Ik heb hem zelfs 2x gekocht, ik was namelijk de key kwijt en nu heb ik hem voor Steam, was toch maar 4 euro :+
     

Deel Deze Pagina