die 1.6 is toch nog niet officieel of wel dan die moet nog uitkomen toch.. ?die steam versie is toch nog niet de allerlaattste versie.
Weet iemand een goeie site voor skins enz. voor CS? Heb er wel 1 gekent, daar hadden ze echte lijpe skins, zoals een lightsaber als mes en stuff
download fusion pack v11 die is echt vet en je computer wordt er iet trager van de skins van de CT zijn veel gedetaileerder en de wapens ook eigenlijk moet je betalen ervoor en dan krijg je het password maar ik ben zo aardig om em voor jullie ergens vandaan te halen ,zodat je neit hoeft te betalen password is: fusemebitch
Ok dan, thx! /edit: en al jullie nog meer sites weten, wees niet bang het met ons te delen!(of met mij in ieder geval)
w000t!! heb zojuist nog ff gezocht en heb een best kewle site gevonden. http://www.cs-extreme.net/ Daar hebben ze best lijpe skins, bijv: een vis in plaats van een mes. Leuk om eens te checken. edit: Je moet wel een account hebben bij gamespy, als je je gamespy arcade inloggegevens gebruikt is dat ook goed
nah ik zit in een clan, clan is net begonnen maar geen enkel iemand heeft het nog op ze pc staan word tijd dat we (weer) es beginnen bulletproof - [BP) www.bullet-proof.nl (weet niet of dit spam is? maar er staat toch geen moer op de site )
k had net toch iets raars, ik was op een server met de map de dust2. Ik maaide een paar ventjes neer. Kreeg ik opeens in menutje met walk trough walls.. die had ik dus gekozen. Ik heb echt zo vaags niet gezien je kon gewoon door de muren, gronden lopen.. en er waren in dat menutje noog meer van die rare dingen..!!
Was dat misschien een van de warcraft servers? daar kun je (als ik het goed heb) skillpunten verdienen door gassies neer te maaien en dan kun je een special abilitie gebruiken. Maar dit ligt gewoon aan de server volgens mij. Op welke server hebbie dan gespeelt?
lol, het lijkt meer op een cheat!, maar dat zal wel niet en zoals DoDgie al zij: op welke server speelde je?, wil ik ook wel eens een keerttje checken
Een cheat denk ik niet hoor, je hebt wel wallhack, dan kun je door muren kijken (niet dat ik die gebruik hoor, neuhh!). maar dat je door muren kunt lopen met een cheat lijkt me zeer sterk hoor. Was je niet aan het airwalken in dust dan?? kan ook nog.