1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dit teveel gehypet en is een flink aantal mensen straks weer flink teleurgesteld. Zoals je dat ook had bij bijvoorbeeld Bioshock Infinite... ;)
     
  2. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Ja dat zou zo maar kunnen inderdaad.. Nou het is afwachten geblazen tot we kunnen zien of het teveel gehypet is of niet.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Bij BioShock was dat imo ook te verwachten. Gigantische teleurstelling, out dated gameplay. Ook zonder hype bril op zie je in ieder geval dat V qua vernieuwing van gameplay en details wel behoorlijk vooruit gaat.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bioshock is ook overrated. Nooit een boeiende game gevonden. :+
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    1. Ja, hé. Ik dacht dat mensen razend enthousiast waren over BI? Ik keek er nog naar uit om die game te gaan spelen. Thanks for bursting my bubble. :{

    2. Oh, is dat zo? Hoe gaat GTA gameplay vernieuwen? Dat switchen tussen drie personages lijkt me net zo'n gimmick als je karakter ontwikkelen in GTA:confused:A en het sociale aspect van GTA IV: op papier klinkt het revolutionair, in praktijk is het 'ok' en niet zo bijzonder. Verder zie ik mensen hier wild worden over nieuwtjes als het customizen van een hond. Dat is geen revolutie in gameplay. GTA innoveert enkel in precies hetzelfde waarin ze de laatste twee delen al in innoveert: een nog toffere, nog grotere map.

    Overigens is dat voor mij voldoende. Ik heb echt zin die hele map weer te verkennen.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zie niet hoe het een gimmick is? Je switcht tussen de characters. Wil je in de heli, sniperen of hangen aan dat koord zoals de missie in de trailer. Niks gimmick. Nog nooit gezien in een game.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is pas tof als je missies bedenkt die je op meerdere manieren kunt benaderen/oplossen. Als het voorgekauwd wordt wanneer je moet switchen, is het lineair en niet zo bijzonder.

    Zodra de dialogen je influisteren wat je moet doen ("omg, ik kan hem niet raken, snipe hem, Michael!"), is het saai. Als je zelf de dynamiek moet/kunt opzoeken, is het tof. Maar ik denk dat het verdomde lastig is om missies te bedenken die deze dynamiek goed kunnen brengen. Ergo, denk ik dat het vrij voorgekauwd gaat zijn en dus aan zal voelen als een gimmick.


    Maar natuurlijk, ik baseer dit nergens op. Het is slechts wat ik verwacht.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Je wordt NIET verplicht te switchen. Je mag het zelf weten tijdens de missie. Je kan ook gewoon alleen in de helicopter blijven bijvoorbeeld. Zodra er wordt geroepen I cant hit him wilt dat zeggen dat Michael hem moet snipen. Niet dat je verplicht daar hem moet switchen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2013
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daaaaamn.....BI een tegenvaller? Het is absoluut waar dat er niets vernieuwends was aan de gameplay, maar ik heb wel genoten van die game hoor. Samen met The Last of Us voor mij tot nu toe GOTY kandidaten.

    Deze was trouwens al eens voorbij gekomen volgens mij, maar hier zie je hoe groot LS eigenlijk is. Lijkt 'klein' als je alleen naar de map kijkt.

    [​IMG]


    @Upinsmoke

    Volgens mij zullen er wel stukken zijn dat je moet switchen hoor. Zoiets had ik wel vernomen. In die gameplay video zie je dat de game laat zien dat je kunt/moet switchen naar Franklin. Volgens mij heb je ook niet altijd alle vrijheid bij het switchen, je kunt zo te zien niet switchen naar Trevor daar. Je zou er ook niet veel aan hebben, beetje rondhangen in de lucht met de heli, maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2013
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Schrap BI van dat lijstje. Way overrated. Kan er niet tegen dat die met TLOU moet concurreren voor een GOTY positie terwijl de gameplay achterhaald was en de game niet veel meer textures dan Dishonered.

    Verder maakt de grote van de map niet zo heel veel uit voor mij. Het is huge en kan er makkelijk een paar honderd uur in gooien
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kweenie man. Ik vond de game echt geweldig. De gameplay is dan niet vernieuwend, afgezien van de sky-rails dan, maar ik vond het fun genoeg. De interactie tussen Booker en Elizabeth heel nice, erg erg tof verhaal en top sfeer. Lekker lang ook. Na afloop had ik echt zoiets van.....waarom is het nou afgelopen? Ik wil verder. :D

    Anyway...iemand op GTAF merkte dit op, tof detailtje.

    [​IMG]

    Autoraam explodeert door explosie. Nice shit.
     
  13. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen dat het teveel gehypet wordt, maar dan komt dat vooral doordat tot nu toe alles zo vet lijkt te worden. zoals ik net zei, meer dan iedereen durfde te hopen. Daardoor worden NU dus de verwachtingen erg hoog en moeten ze daar wel aan voldoen. Maar volgens mij wordt dit gewoon de meeste uitgebreide en mooie GTA tot nu toe waardoor er weinig mensen niet waanzinnig tevreden zullen zijn.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    You sure? Volgens mij was dat het hele punt. Dat je kon kiezen wie je wilde besturen in de missie

    Edit: ok ik zie het je kan niet naar Trevor switchen in dat scenario. Maar je wordt niet verplicht naar Franklin te switchen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2013
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou heel nice zijn. Dus je kan gewoon Michael blijven als je dat wil en dat Franklin's A.I. gewoon het schot lost?
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Met voorkauwen bedoel ik niet direct verplichten. Maar ik blijf erbij dat het héél moeilijk is om goede missies te bedenken waarin je zelf je characters kunt positioneren, spreiden of groeperen, en andere dingen kunt laten doen. Daarom verwacht ik een beetje aan het handje te worden gehouden. En dat is ook tof, maar ik ben wat terughoudend om het revolutionair te noemen. We zullen zien hoe het uitpakt!


    Het klinkt gewoon een beetje als Molyneuxe Innovatie: Vooraf klinkt het allemaal grandioos, maar door practical issues eindigt het ietwat gelimiteerd. :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe ik het filmpje opvat wel. "You can switch" zegt ze. Wat je zegt klopt ook wel, dat Trevor niet geselecteerd kan worden.

    Ik weet nie wat jij ervan verwacht :-/ Het is geen Rainbow Six
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Om terug te komen op hoe deze discussie begon, ik verwacht dus niet meer dan een gimmick. ;)

    Desalniettemin ben ik excited voor deze game!
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Alsof de gameplay van The Last Of Us zo revolutionair is. :+
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar niet lomp verouderd zoals bioshock. Ff lopen. 5 enemies die naar je rennen. Stukken lopen. Staan er weer een paar. Alsof het een shooter uit de jaren 90 was
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina