1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tapatalk 4 bèta heeft ook geen last van spoilers ;)

    Verstuurd vanaf Oppo Find 5
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb gewoon de eerste Tapatalk (wel de betaalde versie), werkt als een tiet, zolang je de signature maar uitzet O-)
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Yeeeh en Nee!

    Is er anders kans dat we weer xbw nieuws krijgen? Dat videoproject wat uiteindelijk is stil gezet? Gewoon meer filmpjes!
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    is daar serieus vraag naar? ahahahahaha

    zijn er nog meer specifieke wensen?

    also, wat zouden jullie naast het design willenhebben? speciaal gemaakt xbazar systeem? meer podcast? etc.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb behoefte aan een XBW membership clubcard :cool:
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik altijd tapatalk hd om dit forum te benaderen.:)
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou graag meer filmpjes willen zien en dat het makkelijker is om foto's/bestanden op het forum te uploaden.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Meerdere soorten bestanden ook. Word, Excel ed.
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel tof zijn zoals je op sommigen forums ziet dat je bestanden kunt uploaden oid, maar dan moet er ook een minimum zijn dat je op het forum ziet anders hebben we weer last van mensen die het leuk vinden spyware up te loaden
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meer (originele) videocontent.
    Neem bv de podcast; daar luister ik (op geen enkele site) naar, maar zodra er beelden bij zitten vind ik het gelijk een stuk leuker. Is hier maar een keer of 2 gedaan, maar vond het wel jammer toen het gelijk weer stopte.

    En geen idee hoe lastig dit is aangezien ik er 0 verstand van heb. Maar misschien zou het kunnen om automatisch gegenereerde startposts voor games te kunnen hebben? Dat zodra jullie een game in de database zetten er gelijk op het forum een algemeen topic voor verschijnt met in de startpost screens, filmpjes, en verdere info wat jullie op de FP gaan hebben. En dat wordt dan automatisch bijgehouden door de grotere link tussen FP en het forum. Zou voor iedereen gemakkelijker zijn en je zult nooit meer met een OP zitten wat niet up-to date is.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn 4.115
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Filmpjes maken van fatsoenlijke kwaliteit is best lastig ja. Dan moeten we echt liefhebbers hebben op de redactie die daar voor kunnen en willen gaan.

    We zijn sowieso nu op zoek naar nieuwe mensen voor de (nieuws)redactie. Ik zal binnenkort een sollicitatieronde starten op de mainpage. Maar als iemand nu al interesse heeft, laat het vooral weten.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bazaar hoeft van mij niet een hele grote overhaul te krijgen eigenlijk. Maar een rating voor members mbt verkoop zal wel een goed idee zijn.

    Daarnaast het forum en frontpage meer bij elkaar brengen. Veel mensen zeggen dat ze nooit op de frontpage komen dus een soort link naar dat op het forum vervaagt de lijn wat. Zoals dit bijvoorbeeld aan de rechterkant.

    [​IMG]

    Podcast en videos content zijn zeker tof. Vond de podcast leuk om te luisteren. Maar het is wel veel werk. Maar denk dat de prioriteit momenteel op constant nieuws moet liggen. Als dan de frontpage actiever word is een podcast ook leuker om te maken omdat je er waarschijnlijk meer feedback krijgt.
    Het probleem met reviews is er ook nog wat laatst besproken is. Reviews zijn prima maar hebben zoveel meerwaarde als die daadwerkelijk ook voor de release op de site staan. Maar dat is dus een probleem nu omdat publishers geen copy willen sturen.

    Persoonlijk ben ik ook fan meer topics meer bij elkaar te plaatsen. Zoals het 360 en One game gedeeltes. Zal die games gewoon nog steeds in hetzelfde topic stoppen en met prefixes onderscheid maken.

    [One/360] Battlefield 4
    [One] Sunsetoverdrive
    [360] Grand Theft Auto 5

    Makkelijk gelijk om te zien of de game cross gen zijn en houdt de mensen meer bij elkaar in een topic.

    Zelfde idee eigenlijk met het Algemeen gedeelte. Maar dan 5 belangrijkste topics als sticky.
     
  14. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ravnoss die nog even de € 500,- perk meeneemt. _O_ _O_
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als die stijgende lijn erin blijft dan zitten we straks aan het eind boven de 800 joh, daarvoor kan dan ook wel weer een keer een mooie prijsvraag gemaakt worden:)

    En de Green Mile moet voortaan natuurlijk een quick link boven aan hebben staan :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Uiteraard niet voor de nieuwelingen. TGM moet wel een privilege blijven. ;)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat een held idd :D
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    @DulleNL: dat is wel het idee ja, maar alleen als jij ons dan helpt de mainpage met die content te vullen middels de nieuwe community-generated content features. ;)

    Goede iedeetjes, we stellen wat samen en gaan dan door met crowdfunden!

    Ja vanmorgen was mooie verrassing! 500 piekenmannen er bij! Woohoo!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    _O_
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ravnoss, sick. Nu weer €50,- erbij, gaat lekker zo!
     

Deel Deze Pagina