Wie heeft er meer info over AJAX club football, release datums, graphics, enz. Ik hoop hierdoor wat meer van de FIFA beater te horen. Alvast bedankt iedereen.
De game zou in de herfst uitkomen.. Verder heb ik geen mededelingen gehoord over eventuele vertragingen of iets dergelijks.... gfx vind ik niet echt cool, zeker niet als je naar fifa kijkt... http://www.codemasters.com/ajax/benelux/ajax.php
Laatste nieuws wat ik heb gehoord was een preview waaruit bleek dat de gfx beter dan bij FIFA waren. Dus hopen maar.
Het zal echt geen FIFA beater worden, ook al zou het goed spelen en er goed uitzien. Mensen die niet voor Ajax zijn (waaronder ik) zouden het spel niet zo snel kopen en mensen in het buitenland die gaan het denk ik ook niet kopen omdat ze misschien niet eens weten wie Ajax is. Maar goed, we zullen het zien als het uit is.
Alleen het spel komt niet alleen met AJAX uit, ook met Arsenal, Real, Manc, en ga zo maar door, alle grote clubs uit Europa.
Eigenlijk is het één spel...Club Football Maar dan in verschillende versies, voor de Ajax fans heb je Ajax Club Football, en zo zijn er meer : Ajax Club Football Arsenal Club Football Aston Villa Club Football Chelsea Club Football Leeds United Club Football Liverpool FC Club Football Manchester United Club Football Celtic Club Football Rangers Club Football Borussia Dortmund Club Football Hamburger SV Club Football FC Bayern Munich Club Football Real Madrid Club Football FC Barcelona Club Football AC Milan Club Football FC Internazionale Club Football Juventus – Club Football
Oh, dus net als DTM race driver die in Engeland Toca race driver en in Amerika Pro race driver heet. Ok, ik snap het
Neej...... Want dat blijft dezelfde game, alleen met een andere naam...:{ Dit zijn verschillende versies, waarin per versie een andere ploeg de hoofdrol speelt, als je met Ajax een groot avontuur wilt aangaan, moet je ajax club football kopen....
:{ speel je dan de Nederlandse competitie of speel je tegen de andere teams waar ook een spel van is?! Anders moeten ze voor ieder spel een competitie gaan maken
Als ik het goed heb begrepen : Kun je de NL Competitie spelen.. Europese Competities Er zitten 250+ teams in het spel ... Je kunt je eigen team samenstellen, zelfgecreëerde spelers toevoegen..... EN NOG VEEL MEER..zeker weten, maar dat wat ik heb opgenoemd was het enige wat me toendertijd interresseerde..... ps: er zitten ook internationale teams in ...
Uitmelkerij lijkt het me.......... Dezelfde graphics, alleen andere kleuren, stadions, spelers en dergelijke e.d. blah....
FIFA 2003 is toch echt wel een hele andere game dan FIFA 2002, zeker qua gameplay. Het is nog niet super maar al een stuk beter (meer realistisch).
Ik denk zelf als codemasters een beetje hun best doen, dat deze game veel beter word dan FIFA, als hij net zo goed word als CMR 3, dan word het zeker een topper.
Op deze website: http://www.codemasters.com/ajax/benelux/ajax.php , kan je info vinden. Maar met dat weet ik allemaal al, dus ik hoop op wat meer nieuws hier.