Wat een ****** lijers man , ik zou een nieuwe xbox gaan kopen de bion bewaren en een schadevergoeding clamen bij m$ als je je aankoop bon nog hebt van ej kapotte xbox, en zegd kijk ik heb 2 jaar garantie en dus wil ik de nieuwe vergoed krijge....is te probere... Greetzzz je m8 Robo
duuusssss maargoed hebben ze dus alleen maar een lijntje in het engels en het frans.. toch maar engels gekozen. krijg je zo'n doos aan de telefoon die net een decibel weet te produceren, maargoed hij wrodt opgehaald en gratis gerepareerd, nu maar hopen dat ze geen geintjes uithalen. maar spuitje elf jij had het over een nederlandse helpdesk ofzoiets?
ah niet dat mijn engels zo superslecht is maar dat was een stukkie makkelijker geweest alleen omdat ik dan waarschijnlijk iemand aan de telefoon had gehad die wat harder kon praten!!
Je hebt hem dus wel opengemaakt :{. Ook al was het maar voor ze schoon te maken, als je hem openmaakt vervalt je garantie.
nou nou nou dat taalgebruik in deze thread mag wel wat minder hoor. ik weet best dat je boos bent omdat je garantie is verlopen en je xbox nog steeds niet werkt, maar omdat gelijk met allerlei ziektes te gaan gooien gaat wel een beetje ver.
ja is niet erg handig omdat te gaan proberen :{ van mijn x doos was laatst ook die drive kaduuk ze zijn m op komen halen en binne 4 dagen had k m trug en hij loopt weer als de beste*)
ja het taalgebruik krijgt af en toe wel zijn hoogtepuntjes hier maar in ieder geval gister naar the UK gebelt en vandaag is de xbox al opgehaald, dus dat ging lekker snel. UPS was toch in de buurt nu moet ik wel een paar dagen zonder mijn xboxje wat zqal ik em missen
Nederlands nummer is gewoon engels/franstalige chick. Ik heb de mijne maandag opgestuurd en kreeg hem vandaag (donderdag) terug. Er staat dat mijn drive is vervangen, maar hoe weet ik dat mijn Thompson is vervangen door een samsung? Ben zo stom geweest om geen foto van "before" te maken.
wattes? o hij is al twee dagen weg snik, alvast zijn welkom-thuis-feestje regelen maar in ik ben benieuwd wat er mis mee is/was
ik ook ik ben benieuwd wat er met de mijne aan de hand is en ik heb m pas maja en die mensen daar kunnen allerlei talen praten daar behalve nederlands???????????????? schande.. maja ik moet de doos dus nog krijge en dat moet ik dus laten ophalen khoop dat alles goed gaat en staat er niet in dat brief van jouw dat je je geld terug krijgt??????????
ja alleen engels en frans, dat laatste heeft helemaal geen niveau bij mij dus gelukkig kan ik redelijk engels maare ik heb nog gehoord verder over mijn Xbox toch maares kijken of ik mail van ze heb
dat van die 34 euro bij dixons betalen is toch WINKEL garantie??(1 jaar extra) want daar heb je nix aan, doe het liever bij ms namelijk. Me xbox doet soms ook wat weird maar ik heb um sinds vorig jaar mei
Spuitelf; je zegt eerst zelf dat je hem hebt opengemaakt om hem schoon te maken nou dan is die seal verbroken dus is je garantie weg; eigen schuld dus dan moet je ook niet zo gaan schelden he ze zeggen in die brief dat ie tampered is, en dat betekent dat er mee geknoeid is, dat ie opengemaakt is nou je hebt em opengemaakt dus de garantie is weg je zei zoiets van dat de drive stuk is? een nieuwe drive kan je wel kopen geloof ik, probeer es google
Re: ik ook ) nogal logisch dat ze geen Nederlands kunnen. Er zijn 16 miljoen nederlanders die prima engels kunnen. Ook zijn er veel meer franssprekenden en engelssprekenden mensen op de wereld. Nogal logisch dus. Maar ik geef toe dat het handiger zou zijn als ze engels kunnen. (stuurt sollicatiebrief)
nou tegen mij zeiden ze (toen ik vroeg of ik iemand die nederlands kan spreken kon krijge) dat er heel veel talen zijn behalve nederlands dus meer dan frans en engels was er wel (zeiden ze tenminste)