Nu met het warme weer lijkt mijn Xbox het erg moeilijk te hebben met het weer. Hij stond ook in een klein kastje en daar heb ik hem al uitgehaald. Daar werd hij VEEL te warm in. Nu staat hij op de kast. Alleen nu is mijn vraag wat beter is: De Xbox plat leggen en maar één kant van de koeling kunnen gebruiken? Rechtzetten en en twee kanten van de koeling kunnen gebruiken? Mij lijkt rechtop beter , maar krijgt de Xbox dan geen last van dvd storingen omdat de speler nu ook verticaal staat? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik gebruik hem altijd plat, voor mijn gevoel is dit beter voor de diskdrive. En qua koeling geen idee, met dit weer game ik niet.
In principe kan de xbox zonder problemen een disc verticaal afspelen. Maar voor de stabiliteit van de dvd is het beter om hem gewoon horizontaal neer te leggen. En kwa koeling maakt het niet echt uit. Het gaat er vooral om dat de xbox de (warme) lucht uit de xbox kan wegblazen, en dat dit niet bij de xbox blijft 'hangen'. Het maakt hierbij niet echt uit of hij horizontaal of verticaal staat.
Warm of niet, ook dit is weer een overbodige thread en deze vraag had je makkelijk in één van de algemene threads kunnen zetten, dus deze gaat dicht. Gezien je threadgeschiedenis ga ik nu nogmaals vragen om geen dubbele topics meer aan te maken en eerst te kijken in de algemene threads en anders je vraag daar te stellen. -Slotje