1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zit de report knop via tapatalk ?

    Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
     
  2. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik dacht 2 nieuwe pagina's met interessante nieuwe dingen. Maar nee, het is weer wijvengezeik 1e klas.

    Xbw, misschien moet je van het Indigogo geld maar meer mods inhuren die gewoon gelijk een maand bannen. Want dit gaat nergens meer over!

    S3 TapaTalk
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    De mod's worden echt niet betaald hoor, die doen dit allemaal vrijwillig.

    Overigens krijg ik wel steeds meer zin in gta v, hopenlijk is het tegen die tijd wel afgelopen met de hitte want nu is het onmogelijk om te gamen.
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja zo krijgen we nog wel 2 topics vol zonder ook maar 1 woord over GTA te praten. Wat kinderachtig weer zeg. Dan hoop je op nieuwe informatie en het enige wat je leest is heen en weer gekaats.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij is een maandje weg hoor, Fiasco krijgt de hulde. :)
     
  6. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat het mogelijk is dat door een eigen gemaakte keuze in de game het mogelijk is dat een van de hoofdrolspelers dood gaat en niet meer speelbaar zal zijn?

    S3 TapaTalk
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Denk het niet. Ik denk dat je met michael begint. Het meest neutrale karakter van allemaal (geen complete psycho of gangs), en kort daarna een van de anderen erbij zodat je de gameplay van het wisselen kan doorkrijgen in een missie.

    Als je het spel uitgespeeld hebt is het voor de levensduur wel leuker als je kan blijven wisselen denk ik.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat ze wel dood kunnen gaan maar dat het dan ook gelijk game over is. Wordt erg lastig om met 3 personages zoiets te realiseren in een game als GTA. Dan moet je wel erg veel scenario's schrijven aangezien je er dan ook rekening moet houden dat elk personage op elk moment in een bepaalde missie het loodje legt. Wordt wel beetje omslachtig.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Of ze gaan niet dood maar knock out. Dat ze niet meer mee vechten maar naderhand naar ziekenhuis gaan.

    Je kunt namelijk uit eerdere bevestiging van Rockstar tussen missies door je collega's opzoeken. Als je ze neerschiet worden ze met ambulance afgevoerd, maar ze kunnen niet dood.
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik game alleen savonds laat als ik zin heb. Smiddags gaat het echt niet nee en wil ik gewoon buiten zijn.

    Gelukkig wordt het na vandaag minder warm8)

    Ik heb ook echt zin in GTA V. Damn schiet op.
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ze respawnen gewoon bij het ziekenhuis lijkt me.
     
  12. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor replies. Maar niemand van jullie begrijpt mijn vraag helemaal. Even gta 4 erbij pakken.

    Je hebt op een gegeven moment een missie waarbij je moet beslissen of je A of B doet. En een van de twee side characters overlijdt dan. Je kan dan zon dikke penthouse scoren.

    Dus nog een keer. Denk je dat er in gta 5 ergens in de eindfase van de game een moment komt dat je beslissing in de missie ertoe leidt dat een speelbaar karakter doodgaat?

    Ik snap ook wel dat je standaard in game kan doidgaan en dat je dan weer levend terugkeert.

    Ik doel dus op een plottwist.

    S3 TapaTalk
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou kunnen. Alles kan. Maar hoe moeten we dat weten xd
     
  14. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er echt naar uit!
    Altijd begonnen met GTA London, super nice. Daarna GTA 2, 3, Vice City, San Andreas. Nu GTA 4. En dan straks GTA 5 :)

    Ik heb gewoon de normale pre-order gedaan. Geen special edition ofzo. Volgens mij ook wel voor een redelijke prijs, 47 euro inclusief verzendkosten.
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je Dwayne neerschiet ben je een vuile sociopaat en heb je officieel geen ziel.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha idd. Dat heb ik ook in geen van beide playthroughs gedaan. De beloning daarvoor is ook gewoon wat geld, waar je niets aan hebt, in tegenstelling tot de beloning bij de andere keuze.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon de blanke killen.
     
  18. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey, geen discriminatie izakelijk :+

    Zelf sws die keuze met die penthouse gedaan. Niet dat je er iets aan had maarja, meer parkeerplaatsen voor mijn auto enzo...
     
  19. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Haha Headhunterz zit er dus misschien ook in? of als muzieknummer?
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Een hardstyle radiostation zou wel leuk zijn! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina