"De game-afdeling moest echter een verlies noteren van 14,8 miljard yen (113,5 miljoen euro). De omzet bleef daar gelijk. Het verlies verklaart Sony door de hogere kosten aan onderzoek en ontwikkeling vanwege de Playstation 4 die in het najaar verkrijgbaar zal zijn." en net als vorig jaar: "Bovendien is er nog de afdeling Financial Services waar activiteiten als verzekeringen en bankzaken onder vallen. Het bedrijf boekt daar verreweg de meeste winst: 46 miljard yen (276,1 miljoen euro)." Sony moeten we dus eigenlijk meer zien als verzekeraar de afgelopen 2 jaren Het is een zorgelijke ontwikkeling dat de game tak op zichzelf verliesgevend is, zakelijk gezien wordt het dan verstandiger om er mee te stoppen. Bron: http://www.nu.nl/tech/3539986/sony-boekt-winst-dankzij-smartphones.html
Hebben betaalde pre-orders meer voorrang dan accept-giro pre-orders? Mijn Ps4 heb ik namelijk een maand of twee geleden ge pre-ordert via accept giro. Krijg ik hem dan ook op release? (Bij bol)
pre-orders zijn pre-orders , ga er maar vanuit dat die op volgorde van binnenkomst afgehandeld worden en dat betaalmethode niet uit maakt
Xbox One vs. PS4 http://www.gamequarter.be/video/xbo...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl Alhoewel je dit niet echt met een YouTube filmpje kunt vergelijken..
die vergelijking is gejat van Digital Foundry en daar kun je ook gewoon de volledige bron bestanden vinden voor een fatsoenlijk vergelijking los daarvan, deze vergelijking is gedaan met 'vergelijkbare' PC hardware aan de 2 consoles niet met de echte console hardware dus al met al een beetje een nutteloos DF artikel Ik ben wel fan van DF maar deze vergelijking heeft weinig waarde
Weinig waarde, maar het staat in ieder geval vast dat de PS4 niet 50% sneller is wat door eerdere geruchten werd geconcludeerd (en dan heb ik het niet specifiek alleen over dit filmpje). Uiteindelijk zullen de consoles niet veel van elkaar verschillen De uiteindelijke vergelijkingen zullen we toch moeten afwachten totdat de consoles daadwerkelijk fysiek te testen zijn.
Bericht van bol: EXTRA INFORMATIE M.B.T. LEVERING EN RELEASEDATUM Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is. De releasedatum bij het product is fictief. Gelukkig heb ik de ps4 12 juni ge pre order!
Lekker belangrijk, koop je hem toch ergens anders? PS4 zal heus niet uitverkocht zijn al weet ik natuurlijk niet hoeveel er verkocht zijn.
Je had al begrepen dat Amazon & GameStop in de USA al een maand geleden geen pre-orders meer aannamen? Ik denk dat er wel eens een gruwelijk tekort aan PS4's kan zijn op de uiteindelijke release datum.
Ligt eraan volgens mij of je regelmatig wat besteld bij bol.com, heb op verschillende fora's toen gelezen na de E3 dat ze niet konden bestellen bij bol zonder eerst aan te betalen.