1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo ver kom ik dus niet eens. Ik kan nog niet eens mijn gegevens invoeren.
    Niemand heeft enig idee waar dit aan kan liggen? Hoe het op te lossen is?

    alternatief: Misschien heeft iemand een suggestie voor een leuke €4 game, waardoor ik eventueel gewoon via de site een tientje kan toevoegen en het niet voor niks is? :+

    ander alternatief: geen Journey voor mij. :+

    edit: OK! Probleem gevonden. Het is de bank schuld...
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nog liever dat Amazon.co.uk & Amazon.de Ideal ondersteuning krijgen dan dat er een duurdere Amazon.nl komt en UK + DE geen gratis verzending naar NL meer bieden.

    Persoonlijk ben ik ook niet echt happy met de ~€5,- per 3 maanden die mijn creditcard (ING) kost, Maar dat is gewoon een kwestie van genoeg buiten nederland bestellen om het de moeite waard te maken.

    Nederland is vrij klein en de markt wordt al gedomineerd door Bol.com en Whekamp.nl, En de meeste klanten komen nu al naar Amazon.co.uk & .de wat het ook een stuk minder interesant maakt om met een .nl te komen.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is natuurlijk nog beter.
    Of Paypal natuurlijk. Ik bedoel; ik zie ze op een buitenlandse site minder snel de oer-Hollandse iDeal betaalmethode toevoegen dan dat ze het wereldwijd gebruikte Paypal toevoegen.
    Hoe dan ook, zodat ik zonder CC gemakkelijk kan betalen. WILLEN ZE SOMS MIJN CENTEN NIET?! :+

    edit: Het was dus de bank schuld. SNS Bank kiezen gaat niet. Met ABN kwam ik wel verder. Totdat.
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    99% kans dat ie vreselijk tegenvalt, maar goed. Dan toch eindelijk
    [​IMG]

    Met mijn geweldige geluk (zoals hier op deze pagina al te lezen is :+) zul je zien dat ie binnenkort gratis wordt op PS+. Ach. Ik ben het gewend.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dulle _O__O__O__O__O__O__O__O_

    Nu wel spelen, he? :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oh... moet dat ook nog? :mad:

    Ga zo gelijk beginnen. Hebben we dat ook weer gehad.
    :+
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wel je geluid goed hard zetten voor de awesome muziek. :D
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja, je moet er wat voor over hebben soms om een spelletje te kunnen spelen!:p
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Spelletje? Kunstwerk en filosofische reis! :mad:
     
  10. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    En je ontmoet zulke leuke mensen in journey, hele gesprekken ermee;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie kunnen ook overdrijven
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Haha :p Benieuwd naar wat je ervan vindt Dulle!
     
  14. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    En wat vind je ervan?:)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet dit:
    Maar ook niet dit:
    Het was zijn geld dubbel en dwars waard. Een heel leuke reis, vooral als je (per toeval natuurlijk) synchroon wist te vliegen met je medespeler. Mooie muziek, prachtige sfeer.
    Lengte is ook precies goed. Ik deed er anderhalf uur over, maar langer hoefde ook niet. Het was prima zo.

    Online gedeelte was niet zo uniek als ik had verwacht. Je komt gewoon random spelers tegen. Net een MMO. :+ Erg leuk hoor, daar niet van. Maar 'uniek' zou ik het niet noemen. Wel leuk om dit op het laatste te zien
    [​IMG]
    Je hebt er niks an, maar toch geinig om een naam aan de spelers te kunnen plakken.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien veels te veel van verwacht door men hier op het forum en dat het goty kandidaat was steeds met Telltales WD game..
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar juist door die hoge verwachtingen heb ik mijn verwachtingen naar beneden bijgesteld. Je weet dat het dan alleen maar kan tegenvallen als je erin mee gaat en hetzelfde gaat verwachten. Je verpest het dan al voor jezelf.

    Al denk ik natuurlijk wel dat als ik helemaal blanco aan de game was begonnen ik misschien ook GOTY! zou roepen ). Ik kan mijn eigen verwachtingen wel temperen, maar de superlatieven blijven altijd wel in je achterhoofd hangen. 'is dit nou alles?' ga je hoe dan ook wel eens denken. (al zou ik nooit het een emotioneel, 'life changing' meesterwerk oid noemen, dat gaat me hoe dan ook te ver

    Eens zien wat de trophies zijn. een 100% zou leuk zijn. (top dat je maar 1 trophy krijgt in je eerste playthrough, geen afleidende PINGs tijdens de eerste journey)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Meh, ook weer eens verder gegaan maar snel uitgedaan. Kan best snappen dat sommige het speciaal vinden, is het ook wel. Maar gewoon niet mijn ding, kan me gewoon niet boeien. Maar heb dan ook helemaal niks met indie games.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat vond je van The Walking Dead?
     
  20. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb Journey eergister gespeeld en ik vond het een prachtige game. Ik vind het jammer dat ik al veel 'wist', want ik kan me de verwondering voorstellen als het allemaal nieuw is. Ik begrijp wel dat het zulke hoge ogen gegooid heeft.
     

Deel Deze Pagina