Halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Majin, 29 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ergens vast de ene level waar ik capt. keyes moest vinden omdat er rare wezens zijn nou ik heb die video gevonden van ene soldaat en nu moet ik ontsnapping maar ik kom er echt niet uit heb zowat elke deur geprobeerd tot dat er geen deuren zijn of moet ik gewoon stom weg overal door lopen |:-

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nee... Volgens mij moet je ergens in zo'n binnenruimte op een container springen om zo op de 2e verdieping te komen. Ik kan uiteraard niet uitleggen welke container het is, dat moet je zelf ff uitzoeken.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het heeft bij mij ook lang geduurd voor dat ik de exit daar had gevonden. Maar als ik me nog goed herinner moet er ergens in zo'n kamer een omgevallen steunpilaar (of wat het ook mag zijn) zijn en daar moet je opsringen zodat je op de 2de verdieping geraakt.

Het kan zijn dat ik fout zit omdat vanaf dat die beesten kwamen vond ik Halo iets minder leuk dus heb ik er ook wat minder aandacht aan besteed.

Btw, de level noemt 343 Guilty Spark .

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm als je die video vindt bij die mariniers dan komen al die veredelde tuinbollen je aanvallen. Je moet dan ff alle deurtjes langs gaan en dan moet er 1 uitgang zijn hoor. Later moet je inderdaad op die brokstukken springen, maar ik dacht dat je daarvoor vast zit zo te horen.

5. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je daar nou vast zitten ik heb bij dat level nog nooit vast gezeten, oke soms wel eens gehad dat ik verdwaalt raakte (toen ik het level voor de zoveelste keer speelde). maar als je logisch nadenkt dan kom je er wel uit

6. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens bedoelt ie dit ja... een vriend van mij heeft dit ook gehad

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben zo door dat hele spel gelopen zonder dat ik daar of met iets anders moeite had hoor.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Marijn, er zijn wel meerdere plekken in dat level waar je via een container (eigenlijk zijn het covenant computers, dat zie je als ze open staan) naar een verdieping hoger moet springen.

9. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    dus in die kamer moet er ergens een deur zijn?

10. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in dat lvl uiteindelijk weer naar boven toe naar de uitgang. In de kamer waar je via een paar kisten omhoogmoet heb je op de 1e verdieping (waar je naar toe moet dus) in het midden een glazen hokje en daar lopen vanuit alle 4 de muren een pad naar toe. In een hoek liggen kisten en is een stuk van de vloer boven je ingestort. Hier kun je omhoog lopen.

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als ik boven ben en dan?

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weer verder door deuren, ook nog 1 of 2 keer met een lift verder. Weet niet meer of die liften naar boven of beneden gingen, maar gewoon die lift pakken die je tegen komt. Dan kom je er vanzelf.

13. Donkey

Donkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal flauwekul! ik heb tenminste nie zone zever nodig! ike kan da van zelf!

14. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op gamefaqs.com of op bungie.net en loop dat leven gewoon door via die walkthrough ;)

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk niet dat het veel nut heeft om na 2 weken nog ff te zeggen wat jij ervan vind :{

Je helpt deze gozer niet eens, dus kun je net zo goed niks posten..
    Daarbij haal je een oude koe uit de sloot..

Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina