1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rayman Origins

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mei 2011.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geniaal spel om met z'n vieren te co-oppen, dat je elkaar kan slaan is alleen net ff te leuk 8) we gingen al stuk tijdens dat zwart witte laadfilmpje, op een gegeven moment maar gekapt omdat ik last kreeg van m'n flikker van het lachen :lol:


    Wel weer lekker kut dat enkel de main profile achievements krijgt, wanneer leren ze dat nou toch's :mad:
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dus als je co-op speelt krijg je geen achiemevents?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Alleen het hoofd profiel (player 1) krijgt achievements helaas.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speelde gisteren dit level:





    Ik eindigde met een score van 346 en blijkbaar had ik die 1ste cage gemist. Dus ik besluit om het level opnieuw te spelen, haal die 1ste cage (ik bounce op elke enemy zodat ik lums in de plaats krijg) en dan dacht ik dat ik makkelijk over die 350 heen zou gaan. Oh boy, was I wrong. Eindig ik met een score van 320. :lol:




    En het pirates level met die schat lukt me niet goed. Ik weet niet goed welke knop ik moet gebruiken wanneer ik die brandende paal op moet. Ik heb al gelezen dat ik sprint moet loslaten en dan gebruik moet maken van de slide techniek of zo?!
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Wat een pareltje dit _O_
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Uitgespeeld met 215 electons. Nu de rest nog halen en timetrials. Land of the Livid Dead was echt een onmogelijk moeilijk pleuris stuk zeg 8) Wel erg veel voldoening als je hem eenmaal gehaald hebt though! Voor mij dé game van het jaar. Muziek is ook zo briljant _O_
     
  7. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook opgepikt, en bel al dik twee uur aan het spelen... De tijd vliegt echt om! Wat een genot voor oog en oor ;) Als je deze game nog niet gespeeld hebt, en je houd van 2d platform or Rayman of van een game die met liefde gemaakt is... zeker kopen! Nu erg goedkoop te krijgen. (nieuw of tweedehands)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heb hem trouwens voor Android gedownload en best wel vermakelijk. Allemaal een stuk simpeler en niet heel veel levels, maar toch wel leuk om even te spelen :).
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb Rayman nog altijd niet uitgespeeld, ook al vind ik het een geweldig spel. Ik speel af en toe een level. Moet nu enkele eindbazen verslaan, *@^g* zeg wat is dit moeilijk. Is dit echt een spel voor +9 jarigen. 8):+


    Ik heb 1 eindbaas (rechtsboven/rode draak) verslagen toen ik met een vriend samen speelde en dat lukte maar net, na het tientallen keren geprobeerd te hebben.




    [​IMG]
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Was dat deze?



    Of eventueel deze?

    Even een stukje gekeken, en het blijft geweldig. _O_ Hopelijk wordt Legends even goed.
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die uit je spoiler heb ik al gehaald. De 1ste nog niet en gisteren heb ik geprobeerd die met de kip te halen. Moeilijk. :D
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, verdorie. Ik dacht dat ik de goede had te pakken. :+ Ik had juist die eerste niet in een spoiler gezet omdat die eerder in de game voorkomt. :p

    Weet je niet toevallig de naam van het level? Nu wil ik het weten ook welke het was! 8)
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Huh, ik volg even niet meer? :D

    Die je in een spoiler hebt geplaatst is de enige die ik al heb uitgespeeld.

    Van de 3 bazen die ik nog moet verslaan heb ik enkel tegen de kip (linksboven) en die garnaal (? rechtsonder gespeeld).
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah ok, dan had ik je post even verkeerd zitten lezen, sorry. :p
     
  15. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze ook nog steeds uit spelen... :p
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  17. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem niet al had, zou ik hem meteen aanschaffen voor die prijs. 8)
     
  18. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekerrrrr, is echt geen geld!!

    I TOTALLY AGREE, omg, maar idd meer voldoening van een spel krijg je bijna nergens anders. Het is misschien ook dat ze het nét niet onmogelijk maken, waardoor je maar blijft doorspelen.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2013

Deel Deze Pagina