http://www.zavvi.nl/games/platforms/xbox-360/worms-collection/10614701.html Worms voor een zeer nette prijs. Alleen kan het een tijdje duren voordat je het binnen krijg.
Snap, niet waarom jullie hem nog überhaupt laten posten op dit forum. Als ik de Trusted List zo lees, heeft hij wel meremalen iemand besodemieterd en probeert hij het weer uit op een nieuwe slachtoffer. :{
Moeilijk om iets 100% hard te maken. Ook al is het 99,9% wel het geval, daarom heb ik hem de kans gegeven om uitleg te geven, zonder reactie. Geef hem daarom morgen een permanente ban als ik dan nog niks gehoord heb. Snap zulke mensen echt niet. Ze hebben geen idee wat een shit ze zichzelf in de toekomst op de hals kunnen halen. Als iemand erachter komt wat je echte naam is dan sta je voor altijd als oplichter op internet te boek. Het eerst wat een potentiële werkgever doet is bij sollicitaties je naam googlen, beetje lullig als je dat bovenaan google als oplichter te boek staat. Wat eenmaal op internet staat haal je niet zomaar weer weg. Tijdje terug nog een oplichter van jaren terug waar members achter zn echte naam kwamen waardoor ie als oplichter op google tevoorschijn kwam en hij jaren later daarom nergens meer een baan kon krijgen en of we zijn naam wilden verwijderen. Want bij zn naam XBW en oplichter als eerste google page tevoorschijn kwam. Tsjah.