Ik vroeg me nu wat af :{ Ik heb geen Live Omdat me moeder geen CreditCard wil nemen Ik heb nu 60 € En ik denk wel dat ik in de tussentijd genoeg zal kunnen sparen (via zakgeld) om Halo 2 en Quiddticht Cup te kopen in November. Maar ik wou met die 60€ van nu wel Midtown Madness 3 willen kopen. Zou ik dat wel doen terwijl ik geen Live heb ? of is het spel ook leuk zonder Live ? Ik hou niet van race games, maar dan meer van Sega GT2002 omdat het gewoon racen is, maar racen in MM3 lijkt me wel leuk ( er zijn geen regels, er is geen grind Het is realistischer) Of koop ik me beter LOTR op Xbox of helemaal niets ? Danku bij voorbaad PS: Heb de regels gelezen en Er stond niet bij dat zoiets niet mocht, trouwens het kan nog een leuk gesprek worden
Het is idd een heel ander soort racespel. Er zitten wel wat races in, maar dat is niet op een circuit, maar gewoon door de straten waardoor je alles kapot kunt racen. Ook de undercovermissies zijn wel lache en geven een andere wending aan het spel. Toch is het hele spel in een week uit te spelen en dan vallen de multiplayer opties zonder live zwaar tegen.
Ben ik het helemaal mee eens Arkantos. Ik vond de single player best wel aardig hoor,maar niet echt om tezeggen van:Tering dit is nou een spel met super goede single player! Er zijn aardig wat races om tewinnen maar de meeste zijn erg snel uit tespelen en je zult er niet heel veel moeite mee hebben. Als ik dit spel alleen voor de single player gekocht had,had ik hem nu op xbazar gezet. Omdat ik hier Live! hebt houdt ik hem wel en blijf nog een paar weekjes lekker door rijden
Well, tis heel simpel. Single player kan je in 7 dagen uitspelen. Vind jij het leuk om een paar weken door een stad te racen? Dan is Midtown Madness jouw ding Het heeft mij vroeger op de PC erg lang geboeit, hoewel nu niet echt meer 'heet' maakt - Vooral omdat ik het online kan spelen. Altijd leuk voer om te laten zien aan vrienden trouwens, dat racen voor een stad.
Meningen voor dit spel verschillen heel erg, sommigen vinden het offline ook super, ik vind het offline minder, maar dat is omdat het te veel arcade is waar jij dus van houdt. LOTR:TTT bedoel je, deze game is vrij kort, ik heb m maar vind hem niet zo lekker spelen, anderen worstelen zich er door heen en vinden het prachtig om de film na te spelen.
Zo te zien aan je avatar en het game Quiddticht Cup ben je een harry fan. En ook een fantasy fan. Ik denk dat je daarom beter kan wachten op die starwars rpg. Wat gewoon een singleplayer is en niet online gespeeld kan worden.
Je zal het spel toch zelf moeten proberen wil je weten of je het leuk vind. Ik vind het echt een mooi spel, en ik heb geen X-box live. Ik heb het spel nu 2 weken maar ik kom in beide steden nog steeds nieuwe dingen tegen. Probeer het spel te lenen van een vrind of vriend en vorm dan je besluit. Nogmaals ik vind het een topper.
Misschien koop ik het mij wel, maar het is inderdaad wel waar dat Star Wars er ook niet slecht uit ziet. Maar is de Multi-Player gewoon thuis even leuk als op Live ?
Toch wel om je te registreren !? Maar is MM3 de Multi--player met vrienden thuis even leuk als op Live ?
De sp van MM3 vindt ik te eentonig, je hebt checkpoint en blitz, wat ik na vijf races wel gezien had, maarja je moet om die auto's te unlocken. Dan heb je nog Undercover. Dat leek me erg leuk maar valt tegen er is eigenlijk weinig bijzonders aan. Je moet van plaats naar plaats gaan, meer eigenlijk ook niet. Ik ben ook nog niet erg ver met Undercover mode.
Ik vind de multi-player niet leuk op je eigen xbox (split-screen), je hebt alleen cruise en checkpoint....
Dus laatste vraag: Is het spel 54€ waard om te kopen wanneer je geen Live hebt of niet ? Is de Multi-player leuk genoeg om met z'n 2 door Parijs te rijden ?
Als je een beetje een levende fantasie hebt en een vriend die gewillig is MM3 multiplayer met je te spelen dan kan het absoluut leuk zijn. Met zijn tweeen door Parijs scheuren heeft toch wel zijn charme. Helaas is er geen verkeer in de splitscreen mode. Wat mij betreft is hij die 54 gulden (Screw the euro, right?) waard!
Ik heb ook zo een probleem met mijn cc alleen zit het zo dat mijn moeder het wel wil nemen voor me alleen ze geven het haar niet
Als ik geen xbox live had gekocht, zou ik hem nooit hebben gekocht. Dit is gewoon het belangrijkste van het spel (daar kom ik nu achter sinds ik hem heb uitgespeeld)