Zie nu pas dat gedeelte plaatje in OP een link was. Kan ook niet meer joinen. Op zich geen ramp, dacht dat het over juli begon en toen had ik flink wat achievo's gehaald. Resterende dagen zal er nog wel wat bij komen maar op het einde ben ik toch op vakantie.
Volgens mij zijn er 2 die wel heel graag willen winnen. Deze challenge goed bezig met mijn backlog dus ik ga proberen de 100k te behalen.
Ja man, ik heb t al lang opgegeven haha. Als er eenmaal twee tegen elkaar gaan strijden dan halen ze alleen nog maar meer punten om elkaar bij te houden...
Sommige games wel maar ik heb heel veel spellen thuis liggen waarvan ik de campaign nooit heb aangeraakt. Verschillende games nu uitgespeeld
Nope! @baby doll, je bent toch geen smurf account he? Originele gamescore bijna verdubbeld en ook de w8 games al gevonden zag ik
Smurf account ? En dat is . Ik heb voorheen eigenlijk nooit veel aan mijn gamers score gedaan, alle games die ik voor de MP heb gekocht lagen er nu maar wat bij dus heb ik ze uitgespeeld voor achievements . Heb bv ook nog alle halo´s maar de campaign nooit volledig gedaan . Ben daar nu mee bezig & Ja, ik heb een Windows 8 op mijn laptop staan.