[XOne] [Centraal] UPC & Xbox Live!

Discussie in 'Games' gestart door Raymond, 12 mrt 2003.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    dns server plus alternatief?????????
    waar haal ik dat vandaan?
     
  2. masterape

    masterape Guest

    Ja volgens mij via ICS, ik zal het zo is proberen.
     
  3. masterape

    masterape Guest

    Re: lol

    Staat erbij.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

    WAAAAAAAARBIJ
     
  5. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat bij de gegevens die je via de bovenstaande drie manieren oproept. Er staat DNS server en daarnaast een knopje met '...' (Windows 98SE)
    Als je daar op drukt krijg je de alternatieve DNS server (als het goed is). Dit is trouwens bij mij gewoon één getal hoger dan het laatste getal van de gewone DNS server.

    Helpt dit?

    - Locke
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    LOL

    ik draai op windows me
     
  7. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik start dan Run dan 'cmd' om naar de console te gaan.
    Typ ipconfig /all
    Dan vind je de DNS server.

    - Locke
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    dit zuigt aan alle kanten.
    ik kan natuurlijk ook via mijn 2de ehternetkaart in mijn pc een lus maken naar mijn xbox lijkt mij.

    nadeel daarvan weer is dat as ik spelen wil de pc ook weer aan moet staan.

    wie heeft deze oplossing via de 2 netwerk kaarten thuis gemaakt?
     
  9. masterape

    masterape Guest

    Bij mij staat er nu dat de gateaway niet kon worden gevonden, welke gegevens moet je btw gebruiken die van het netwerkje van chello, of van xbox live?En waar kun je je hostname vinden?
     
  10. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het nog steeds niet? Hebben jullie wel alle infornatie kunnen vinden via de verschillende methoden?

    - Locke
     
  11. masterape

    masterape Guest

    Ja maar welke moet ik gebruiken de gegevens van het xbox live netwerkje of die van chello??????En waar kun je de hostname vinden?
     
  12. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de gegevens van chello (die in de PC staan, dus niet MAC adres op modem!) invoeren in de settings van je xbox (bij xbox live) bij een directe verbinding. De hostname kan je ook vinden volgens de manieren die ik beschreven heb.

    - Locke
     
  13. masterape

    masterape Guest

    Wat is het hulp nummer van NL. Ik belde toenet en ik kreeg de optie voor NL en FA. Toen kreeg ik in het ENG iemand aan de lijn???
     
  14. masterape

    masterape Guest

    Waar kan ik het beste heen bellen voor hulp?
     
  15. rfa

    rfa Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was er geen nederlands servicedesk. Het nederlandse nummer wordt namelijk doorgeschakeld naar engeland (wel aardig, lokale kosten, toch internationaal gesprek), als je je xbox ter reparatie naar servicecenter moet sturen gaat ie namelijk ook naar engeland
     
  16. masterape

    masterape Guest

    Maar wie kan mij dan een nummer geven die mij kunnen helpen waar ze NL spreken?????
     
  17. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon rustig nakenken wat je (ooit) allemaal op school hebt geleerd, en dan moet het wel lukken, toch? Anders ff op de website kijken (als je chello's nummer wilt hebben, want echt duidelijk ben je daar ook niet in).
     
  18. Atquard

    Atquard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Het aansluiten van een X-box is mogelijk via een home-network (via ICS) achter een EuroDocsis modem. Het direct aansluiten van een

    Dit is een deel van het antwoordt wat ik kreeg van UPC op de vraag of ik mijn Xbox direct kon aansluiten op mijn kabelmodem.

    Heb al gelezen dat als je de MAC code van je Pc-Ethernetkaart invoert tijdens het instellen van je Xbox voor Live, dat de modem) de ethernet kaart in de Box wel herkend, en je gewoon online kunt gamen.
    Mac bestaat uit een 12 cijferige code.
    Heb dit aantal cijfers gevonden onder de benoeming "adapter adres" neem aan dat dit hetzelfde is.

    Gamze
     
  19. Groene Groentje

    Groene Groentje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik Xbox Live gekocht. Ik ben uren bezig geweest om verbinding te krijgen met Xbox Live. Vooral dat dns gedoe was een groot probleem. Ik werd bijna gek. Maar dankzij de handige tips van Locke, zijn de problemen binnen een paar minuten verholpen en ben ik weer een blij mens.
    Hierbij wil ik Locke bedanken voor zijn adviezen.
     

Deel Deze Pagina