Conviction was ook meer een verkapte actiegame dan een echte Splinter Cell. Ik hoop ook dat het weer echt stealth wordt zoals de oude delen.
Cool! Speel sinds vandaag weer de oude spy vs merc chaos theory via xbc (xboxconnect) Verbaast me hoeveel mensen het nog spelen.
Ik weet niet of dit mag... Anders excuses! Via tweakers website: Actie Splintercell: Blacklist Heb direct voor mijn PS3 code geregeld en via ubisoft de game in de pre-order gedaan
Nog 1,5 maand! Kijk erg naar de game uit moet ik zeggen. Helaas moet ik wel constateren dat dit topic erg rustig is.
Denk dat het vertrouwen weg is sinds de laatste delen. Miste namelijk ook het oude gevoel zoals in CT.
Kan ook door al het geweld van de next gen consoles komen. Ik hoop op een retespannende multiplayer net als de oude delen op de xbox.
De game toch maar besteld. Hij lijkt me weer erg vet online! De nieuwe gameplay video's zien er in ieder geval veelbelovend uit
Ook deze game besteld zonet, ik vond Conviction al een enorm leuke game met momenten. Al had je bij Conviction levels waarbij je niet kon stealth gaan en de grote middelen wel moest bovenhalen. Ik hoop dat je nu in elk level zelf kan bepalen hoe je te werk gaat, en dat lijken ze toch ook te beloven... Al lijkt het me wel enorm wennen dat Sam een nieuwe stem heeft. Als je van Splinter Cell 1 al de serie volgt dan klinkt het nu toch wel vreselijk met een andere stem. Maar goed, dat zullen we wel snel weer gewoon worden waarschijnlijk. Nog een kleine 2 weekjes! En dan begint na een grote pauze weer de release van de ene grote game na de andere!
Systeemeisen Splinter Cell: Blacklist bekend Ubisoft heeft de minimale en aanbevolen pc-specificaties voor Splinter Cell: Blacklist bekendgemaakt. Een aanbevolen videokaart is er schijnbaar niet, maar dat mag de pret niet drukken. We gaan er even van uit dat een gemiddelde DirectX 11-videokaart het al prima zal doen Minimale specificaties: OS: Windows XP (SP / Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8 Processor: 2.13 GHz Intel Core 2 Duo E6400 of 2.80 GHz AMD Athlon 64 X2 5600+ Werkgeheugen: 2 GB RAM Grafische kaart: 512 MB DirectX 10–compliant met Shader Model 4.0 DirectX: 9 Harde schijf: 25 GB HD ruimte Geluid: DirectX 9.0c–compliant Randapparatuur: Windows-compatible toetsenbord, muis, headset, optionele controller (Xbox 360 Controller voor Windows aanbevolen) Aanbevolen systeemeisen: Processor: 2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400 of 3.00 GHz AMD Phenom II X4 940 Werkgeheugen: 4 GB RAM DirectX: 11 Harde schijf: 25 GB HD ruimte Geluid: 5.1 surround sound Breedband internet aanbevolen Randapparatuur: Windows-compatible toetsenbord, muis, headset, optionele controller (Xbox 360 Controller voor Windows aanbevolen)