Binnenkort wordt er besloten welke cup het wordt in Level 1 racing, er zal dan ook een nieuw topic gestart worden en kan iedereen zich inschrijven als we de OP af hebben.
Een Italia competitie, ferrari, lambo etc. eventueel in teamverband... met opgebouwde auto´s dus geen kant en klare GT uitvoeringen.
Door uitstel levering XBOX [G]ONE is het braaf Forza 4 spelen tot januari/februari 2014 en mogeljk nog wat extra XBWR-cup series. Wat een afgang voor Microsoft. -Epic failure- Microsoft heeft Nederland en wat andere landen als onbeduidend gelabeld. Zo moet het dus voelen als je in een ontwikkelingsland woont en als laatste de restjes krijgt toegeworpen. (Ik overdrijf een beetje)
Het is natuurlijk heel naar voor ons, maar vanaf een bedrijf standpunt snap ik het heel goed. Ze zeggen dat het met lokalisatie en deals voor apps te maken heeft. Dat zal ook wel, maar een grote factor hier in is het feit dat de US hun grootste markt is. Ze willen gewoon extra consoles die kant op sturen, in plaats van verspreid over meerdere delen. En ja, Nederland is natuurlijk een erg klein deel van hun markt. Ach ja we vermaken ons wel tot die tijd. Genoeg ideeen om competities te blijven doen!
Stom van MS was om bij voorbaat al een landenlijst vrij te geven waar achteraf een aantal landen vanaf vallen.
Vind het ronduit belachelijk, te idioot voor worden. Ik speel al sinds het begin op de allereerste xbox al. En mijn vertrouwen schaad hier steeds meer in microsoft. Ik weet niet of ik de playstation 4 kan laten staan als ik de pack met battlefield 4 ziet. Microsoft ga maar is goed achter jullie oren krabben.
Volgens mij was het onduidelijk of niet confirmed dat je bijvoorbeeld een engelse of Duitse Xbox One aan de praat krijgt in Nederland.
MS support zegt dat het technisch wel kan om een console uit een ander land aan de praat te krijgen met games uit een ander land. Wat ik vervelend vind is dat je misschien vast zit aan de Duitse taal. Waarom anders die strikte lokalisatie, krijgen we straks überhaupt wel de keuze om de taal te veranderen? Ik wacht het lekker een tijdje af en zie later wel wat ik doe.