1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8 (deel 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 23 mei 2013.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zou het niet weten, ik heb een iMac en een PC maar geen iPhone/iPad om dat te kunnen weten. Maar dat is volgens mij hetzelfde als bij Microsoft.

    Het punt is nog steeds dat ze hiermee een uniek selling-point (Als het dus niet al kan op uitwisselen van apps tussen iOS en OSX) hebben maar er tot nu toe bar weinig mee doen. Ik lees dat je save-games en wat andere dingen tussen WP8 en Win8 kan uitwisselen, en uiteraard ook tussen Xbox en WP8 (smartglass) maar dit kunnen ze echt veel beter en gebruiksvriendelijke maken. Lees: Je koopt een app op WP8 deze app is ook beschikbaar op jou Windows 8 pc/laptop de app heb je dus gekocht op WP8 maar hoeft hem niet nogmaals voor jou andere Windows product te gaan zitten kopen, het is toch absurd nogmaals dat dit niet gelijk getrokken is WP8 = zelfde kernel als Windows 8.
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Windows 8 weer terug gekregen van Microsoft even bellen en je hebt 'm terug!
    Windows 8 inmiddels weer geinstalleerd, maar moet nu telkens mijn wachtwoord invullen, wil ik op windows 8 komen.
    Hoe kan ik dit veranderen, dat ik geen wachtwoord meer hoef in te vullen?

    Danki,
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Tof! bedankt voor jullie hulp! :+
    - Oplossing: Windows toets + R Voer de opdracht uit in de tekst balk typ => netplwiz En vink altijd inloggen met wachtwoord uit en je kan Windows 8 zonder telkens in te loggen opstarten.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lekker sarcastisch joh. Verwacht je op die manier de volgende keer wel hulp te krijgen? 8)

    Ik log op Windows al zo lang ik me kan herinneren met wachtwoord in. Zou het niet anders willen.
    En als je dat inloggen met wachtwoord uitschakelt, schakel je dan niet ook direct de Live functionaliteit uit?
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Was ook sarcastisch bedoelt.. :+

    Geen idee, volgens mij niet kan alles tot nu toe downloaden en gebruiken. Wel als iemand je PC jat en er achtergaat zitten kan ie gewoon op je account, dat is de enigste nadeel. Maar goed, vondt het irritant om steeds de passwoord in te vullen. vandaar. :9
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik wel, maar het gebruik van die thumbsup kwam wat geïrriteerd op me over, haha :+
    Maar hey, je hebt de oplossing iig gepost! Dat vergeten mensen nog wel eens 8) Krijg je een post met 'opgelost!'. En vergeten ze heerlijk te zeggen hoe het moest (altijd lekker om tijdens een lange google search zo een post tegen te komen :p)

    Vreemde is eigenlijk dat ik op een hoop sites vrijwel hetzelfde wachtwoord gebruik. Maar alleen voor de PC verzin ik een unieke. Mijn PC is beter beveiligd dan mijn Paypal account. :cool:
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hoezo?
    Werkt prima hier.
    Windows 8 is echt _O_
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Nokia Windows 8 tablet, iets waar ik echt naar uitkijk.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week enkele keren bij hem gegamed en wat video's gerendert en dit allemaal op W8. Nu viel me dit reuze mee afgaand op de negatieve reacties die je vond op W8. Nu ik zelf een PC ga samenstellen zit ik nog wel te twijfelen tussen W8 & W7, wat zou het beste zijn, ook qua prijs.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    kan interessant zijn :)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik gebruik windows 8 doe je veel met foto's dan raad ik windows 8 af. Ik vind het zowiezo erg omslachtig werken.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wanneer komt 8.1?
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij ergens in oktober, de exacte datum weet ik zo niet :)
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Is er en optie dat na het inloggen je gelijk naar je desktop kunt gaan? Of moet ik dan echt wachten op 8.1?

    En bij mij werkt het niet altijd om met alt + f4 faf te sluiten bij jullie wel?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Mij wel.
    En jezus ap, als je W8 echt zo kut vindt, en je nu al zelfs opties wil dat je meteen naar je desktop kan, install dan weer W7. 1 muisklik linksbovenin is vast een enorme moeite.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ehhm ik koop een laptop met windows 8 ener kan geen windows 7 op en het is gewoon een vraag?
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    W7 kan er altijd wel op :+

    Ik kan btw Halo Spartan Assault niet vinden in de store op mn faptop. Of is ie niet voor W8 faptops?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch zijn er voor mijn asus geen drivers van asus zelf! En ook dat was mijn vraag niet....
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een paar maanden na iOS en Android is het dan eindelijk zo ver 8)
    [​IMG]

    \o/

    En het is gratis!
    [​IMG]

    Dat was het ook wel voor die andere apparaten, maar ik zat er al op te wachten dat je nu wel moest betalen.

    Ik kan de game overigens niet meer terugvinden in de store...?

    Spartan Assault gaat morgen ook een gratis update krijgen. hoera! Nieuwe levels, nieuwe achievements, controller support
     

Deel Deze Pagina