Echt super! Dit wordt zeker een van mijn launchtitels die ik bij de Xbox One ga halen (Als het tenminste een launchtitel wordt)
Deze laat ik weer wel een tijdje liggen om te kijken hoe groot het aantal fouten is wat er in die game zit. Bij AC III waren het er over de 200 en daar hadden ze na 2 dikke patches nog een hoop van over. Was ook bijna een onspeelbare game soms. Hopelijk is dat hier beter en hopelijk loopt die minstens zo vlot als Revelations.
Precies, ze hebben het in mijn ogen flink verneukt met ACIII. Onspeelbaar af en toe inderdaad. En dan nog dat einde Ben ook behoorlijk sceptisch over deze game daardoor. Al klinkt open world in de Caraïben wel awesome, maar ik kijk er wel ff tegenaan
Wordt gewoon weer instant buy hier, ondanks dat deel III megahard suckte. Deze setting is wel megahard. Heb wel weer het idee dat er teveel side onzin inzit. Xbox One of 360 gameplay?
Ziet er erg goed uit, absoluut voor mij een launchgame bij de console. Moet ook echt door AC III nog een keer heen komen, bijna een straf om die uit te spelen.
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om je vooruitgang in het spel over te zetten van de Xbox360 naar de One? Ik zou graag de game bij release halen, maar tegen dat de One hier in huis is zijn we weer enkele maanden verder, maar dan zou ik natuurlijk de next-gen versie willen verder spelen...
Ik weet dat sommige games daar gebruik van gaan maken, dus het zou ook goed kunnen dat het ook een functie is bij Black Flag
Ik ben ook beetje klaar met de serie. Niet vergeten dat Assassins Creed serie een van mijn favoriete gameseries is, en heb alle delen tot nu toe gespeeld. Maar ik ben er klaar mee. Teveel uitgemolken. Al moet ik zeggen dat het pirates setting me wel aanspreekt. Misschien een leuke game voor later.
Ik ben de serie SPUUGZAT, echt. Hoe mooi ze het ook maken, het is oud nieuws. Maak er een echte stealthgame van, DOE IETS. Want dit is gaar en herhalend. Teveel delen in een te korte tijd.