1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Payday 2

Discussie in 'Games' gestart door xboxz, 30 jun 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Media Markt leeuwarden woon zelf namelijk in Friesland.
     
  2. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Las op de forum van payday 2 (steam) dat er een 2de update aankomt met een aardige waslijst (voor de pc) hoop dat ze de xbox versie ook blijven verbeteren :
    Changelog for Update #2 - 20130816

    Please note: The update is ca 980 megabytes in size.

    Bain
    CCE gets +10% cost reduction on all purchases on the Black Market.

    Invites
    Changed private lobby properties and changed how invite is send/accepted.
    Invites to private now works.

    Controller support
    Expanded Xbox 360 controller support by demand!
    Text on title screen showing xbox controller support when controller is connected (so you know it is working)
    You can now do text scrolling with controller
    Ingame-chat is now visible with controller
    Ingame-Voice chat is now available through push to talk with controller (press upwards on directional pad)

    Miscellaneous
    You are no longer told that you will be released from custody as you get into custody (as you are done for...)
    Fix for crash when joining a spectator camera at times

    Menu
    Team AI on/off setting is now saved when changing contract
    Can't kick a player at mission end screen (let's start with this and see if we need a vote system)
    Fixed a graphical glitch in end screen when level cap is reached

    Loot Drop
    When 2 or more of the same weapon mod is in inventory, that weapon mod no longer drops.

    Enemies
    Bulldozer now talks!
    Tazer also talks!
    Fix for client not being able to melee a Bulldozer

    Weapons
    Added sound to the AK5 reload
    Improved AK47 reload
    Fixed bug with extended mag for R870 giving more ammo than intended

    Skills
    DOMINATOR - Clients are now able to trade intimidated enemies

    Bank Heist
    Bank Deposit is more rewarding (and more risky)
    Fixed an asset problem with cameras not highlighting the control box
    Fixed catwalk on bank roof that bugged out collision wise

    Firestarter Day 3
    Fixed some objectives staying even though they were finished in some cases.
    Fixed the vault door glitch/exploit (you won't “accidentally” fall through it )

    Mallcrashers
    Reduced the amount of time between Bain saying damage values.
    Big bug removed on Mallcrasher, that gave players 30x the worth of small windows when destroying 3 bugged windows. Also, rebalanced so that small stuff (vases, bottles etc) give more than before. Also added car windows and upped car destruction value.

    Art Gallery
    Fix for rare crash when client shoots at enemies while host leaves the game

    Nightclub
    Fixed the pickup asset. Sometimes the guy took a day off and did not show up!
    Fixed crash sometimes when host was trading hostages
    Added real bad music to the bad music asset that reduces the amount of civilians in the club.
    Changed so music stops sooner. This prevents the too long overlap when the assault starts.

    Big Oil
    Fixed keycard asset from Big oil 1 to Big Oil 2 – it spawned 4 cards. Now it spawns 1 card and on the ground int front of the team when they start. The keycard is highlighted. Pick it up and open the door of choice.

    Framing Frame
    Optimized some collision on the train

    Jewelry store
    Fixed that if you stand on the safe door on Jewelry store while it's drilling, and then keep yourself on the door while it opens, as soon as you get off the door you fall through the floor to the base of the map, and then teleport back to the playable area. So now you can stand on the safe door.....
    Fixed so that Bain does not tell you the police are sending in harder units, even though there are no police as you are in full stealth.
    Made it so the small parking lot booth does not allow the police to walls of it if you are inside.

    Rats
    Bain speaks the correct line when player gets money and intel. You did good here not bad
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik bestelde de 15de bij bol en had hem gewoon de 16de binnen.:+
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heb gisteren wat online gespeeld, maar ben er niet helemaal tevreden over. Vind het persoonlijk best vervelend dat diegene die het eerste in zo'n game komt het recht heeft om iemand te kicken. Heb al twee keer gehad bijna op het einde van een mission dat je gewoon vlak voor het einde gekicked wordt waardoor je gewoon voor niks hebt lopen te spelen.

    Ook 1 keer werd ik gekicked omdat ik perongeluk het alarm liet afgaan, tsja dat kan gebeuren toch maar om daardoor meteen gekicked te worden vind ik wel heel overdreven.

    Het ergste is dat je dan gewoon ook helemaal niks krijgt, geen geld, XP en ga zo maar door.
     
  5. BesottedOrb

    BesottedOrb Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, kreeg een email van bol.com en inderdaad de levertijd is 2-3 weken. Free Record Shop weet ook nog steeds niet wanneer ze het spel binnen krijgen. Gaat weer lekker :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  6. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    All4games.nl heeft op voorraad voor 34 €. Dus dan hoef je niet 2-3 weken te wachten.
     
  7. BesottedOrb

    BesottedOrb Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik bestel 'm daar dan maar :) bedankt
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels een aantal heists gedaan. Het is wel een vrij eentonige game helaas. In SP zoals gezegd nauwelijk speelbaar, maar online best wel tof. In ieder geval geen 60 euro waard, 40 is wel de max.
     
  9. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    alsof degene die je gekicked heeft zelf nooit een alarm heeft af laten gaan, dat is toch een wezenlijk onderdeel van het spel? van fouten moet je leren... ik vind een kick-optie alleen maar relevant als iemand bewust het spel loopt te verzieken, had eigenlijk gehoopt dat de mogelijkheid om te kicken niet zou bestaan in de xbox-versie...

    anyway, ben benieuwd, ik speel eigenlijk nooit met headset, maar speciaal voor deze game heb ik dat ding weer eens van zolder gehaald. in concept vind ik het een zeer interessante game, maar ik speel voor de lol, ik zit niet echt te wachten op commentaar van anderen als ik iets niet goed doe ofzo; dan ben ik er ook wel weer snel klaar mee...

    idealiter speel je dit natuurlijk met vrienden, maar in mijn kring was niemand echt geinteresserd om zich hierin te verdiepen, dus ben ik een eenzame ziel, die maar moet afwachten nog in wat voor een wereld ik zal stappen :)
     
  10. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds zaterdag en een missie helemaal stealth doen is me nog niet gelukt (kan ook komen, omdat ik geen geluidsdemper heb). Zoek eigenlijk mensen om mee online te spelen (dus voeg me maar toe :p ).

    Singleplayer is ook wel te doen, tot nu toe, maar de A.I is alleen goed voor bescherming. Het geld mag ik dragen.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik speel de game ook voor de lol hoor, maar probeer wel mijn best te doen. Maar foutjes zijn menselijk. Maar goed was ook een stel uit de VS volgens mij waar ik in zat. Misschien dachten ze wel wat doet de Nederlander hier :p

    Overigens is er geen mogelijkheid zelf een missie online te beginnen en dan mensen uit je lijst uit te nodigen?
     
  12. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen er bij Crimenet ook missies te staan waar nog niemand aan het spelen is. Waarschijnlijk kan je daar dan ook mensen uitnodigen.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja maar dan moet je echt eerst de lobby ingaan en dan kan je pas zien of er iemand al inzit toch?
     
  14. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een lobby selecteren op crimenet waar je een rondje ziet, dus zonder een plaatje. Dan kun je private of public game maken. Vanaf je eigen lobby kun je weer een andere missie kiezen.
     
  15. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, binnenkort eens proberen. Eerst even de eerste skill van elke class unlocken in single player. Heb m'n skills gereset vandaag. Nu even goed kijken welke kant ik op wil gaan :)
     
  16. BesottedOrb

    BesottedOrb Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, heb het spel eindelijk :p is ontzettend gaaf met een vriend, nog geen last gehad met gekickt worden \o/
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vandaag tot zover ook niet ;) Ben nu net level 50 geworden overigens met sommige missions gaat het XP echt super snel.
     
  18. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke missies doe je dan? Bij mij gaat het tot nu toe nog niet zo snel (kan ook komen omdat ik te veel wil wat het moeilijker maakt).

    Ik ben vandaag zelf weg gegaan uit een lobby. De andere spelers sprake namelijk alleen hun eigen taal (Russisch, Pools of iets in die trant) en zover gaat mijn talenkennis nou ook weer niet
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kom helaas nog niet veel toe aan deze game. WoW verslaving is weer flink op gaan spelen, oeps. :+ Ik ga hem echter wel afmaken, in de zin van het hoogste level en dergelijke.

    Mijn vaste co op maatjes van de laatste 10 heists moeten maar even geduld hebben nog.

    Ik heb wel de tip om degene met het laagste level de kluizen de laten doen den rest het schietwerk. Op die manier heb ik met mijn co op vrienden al 2 klussen van boven de miljoen kunnen doen met mijn level 5 - 8 personage.

    Nu heb ik wel een shotgun en dat is mooi in die nauwe gangetjes. _O_
     
  20. Red Viper

    Red Viper Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook een ander wapen :'-(
    Speel vooral nog Single Player nu, ik heb weinig geluk met Multiplayer, met de lobbies waar ik in terecht kom (geen vrienden die Payday 2 hebben of willen).
     

Deel Deze Pagina