Reward-Pack form

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door d0t, 21 mei 2002.

1. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn reward pack uitprintte was mijn zwarte inkt op.
    Ik heb daarom alles maar in donker blauw gedaan en de zwarte schrijf vakken waren er niet, ik heb daarom alles ingevult naast de dubbele punt. Maar denken jullie dat dat wat uitmaakt? dat bv MS computer het niet kan lezen of zo. Aangezien ik nog helemaal noppes aan info over het pack gekregen heb.

greetz

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ze het kunnen lezen, zal het niet uitmaken!!

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt volgensmij niet gelezen door de pc bij MS. Er stond namelijk bij: beschikt u niet over een computer stuur dit formulier dan op naar het onderstaande adres. Duzzz

4. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    er stond niet "beschikt u niet over een computer"

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Beschikt U niet over een computer, moet U zichzelf inschrijven bij dichtsbijzijnde inrichting, want dan zou U dit helemaal niet moeten kunnen lezen.

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het ingetypt en toen uitgeprint en m`n handtekenign gezet klaar.... opgestuurt

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond zo iets dergelijks van beschikt u niet over een computer. Ik weet niet meer wat er precies stond.

8. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Dat stond alleen op de eerste (niet definitieve) versie van het formulier. Die kon je nog mailen naar MS. Later is het officiƫle formulier gekomen, die je niet KON mailen omdat er een kopie van de aankoopbon bij moest zitten. Ik heb ze overigens allebei opgestuurd. Eerst via mail (oude formulier) en later via post (nieuwe formulier) met de aankoopbon erbij.

Heb overigens nog niets, noppes, nada gehoord van MS!=(

Deel Deze Pagina