............... and new O-TO-GI MYTH OF DEMON SITE OPEN(BUT NO INFO.. MAY BE SOON OPEN) http://www.fromsoftware.jp/otogi/cm/index.html <-- offical site XBOXWORLD NEWS.. Gaming Weeklies in Japan brengt het nieuws over een vervolgt op de Japanse actie-game O-TO-GI. Ze beweren zelfs dat de game al deze winter in de winkels moet liggen! We zullen alleen moeten wachten op een offici?e aankondiging van From Software die waarschijnlijk vrijdag gaat plaatsvinden. Hopelijk krijgen we dan ook enig beeldmateriaal te zien. Voor de mensen die vergeten zijn wat O-TO-GI ook alweer was: Als de samurai Raiko mag je de vele mystieke monsters aan gort slaan, complete gebouwen verwoesten en oude tempels neerhalen. Hadden we de monsters al genoemd? Daarnaast laat de trailer een andere samurai zien met een lange rode shawl. Een hint naar een diepgaande rivaliteit misschien? Over rivaliteit gesproken, als je naar de vele actie-scenes kijkt wordt het duidelijk dat O-TO-GI makkelijk de concurrentie met bijvoorbeeld Devil May Cry kan aangaan. Misschien iets minder bloed, maar dan heb je ook wel een visueel feest! Wachten op vrijdag dus voor meer informatie over deze game.
OUTRUN 2?!?!?!??! yeah baby, i'm just curious how they're gonna get a good replay with a game like this... but lookin' good!
Wow, outrun looks really amazing. Just watchin the pics gives me a sense of speed which, by the way, racing games should be all about. And that draw distance, just.... WOW! Does anybody know if it can be played through Xbox live?
Ik heb geen idee waarom iedereen hier in het Engels lult, maar ach... Zal ik het ook maar ff proberen... It's not 100% certain Outrun 2 is comming on Xbox. AM2 said nothing about this. So wait till official word from AM2. And that may take a while. Virtua Cop 3 is also build on the Chihiro board, but it's not (yet) announced for Xbox. There's Hoping they both come though (I think they will).