1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet lullig bedoeld, maar jullie waren wel de grootste bashers tegen ms, wel met goede redenen hoor alleen dan soort van extremistisch :+

    Is het mogelijk bij wehkamp om een account met een ander adres te maken en het dan naar je eigen adres te versturen of te veranderen? :9
    Ze laten me geen nieuwe account maken dusja ik zal wel moeten :p
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kan bij de meeste sites wel meerdere afleveradressen aanmaken dus dat zou wel moeten kunnen
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja voor die 180 zeker, ga ik niet ontkennen, en vind ik nog steeds terecht
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh nee hoor, absoluut niet, PS komt er nu gewoon absoluut.
    Maar je weet maar nooit he.


    Ik had inderdaad mijn reden hiervoor, maar daarom wilde ik ook echt dat bijvoorbeeld een MS een top titel zou aankondigen (soort van Gears, maar dit is niet het geval) Grotendeels heb ik gewoon mijn pre-order open staan voor een maat die er dan weer 2 games bij krijgt.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zoals ik in de andere thread al zei: het lijstje met redenen waarom ik voor de PS4 ga is erg veel kleiner geworden dan dat die eerst was. Met als hoofdreden alle 180's van MS. Qua damagecontrol goed werk van MS, alleen wel zonde dat het nodig was.
     
  6. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ben ik een van de weinigen die het nog steeds een beste bak geld vind?
    Ik ga hem eerst niet halen, ook al wil ik heel graag Forza 5 direct spelen. Misschien heb je met twee kids in huis ook een iets andere prio?
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zelf ook vader van een kleintje (vier en een halve maand), maar ben al ongeveer anderhalf jaar geleden begonnen met steeds wat geld opzij zetten. Vijfhonderd Euro is inderdaad een bak geld, maar door het zo op te sparen is het leuk om uit te geven, ik kan het niet in één keer op tafel leggen ;)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarschijnlijk sparen veel mensen hier ervoor. Mijn vaste lasten hier zijn laag. En 500,- is wel aardig wat geld ja, maar als je het ervoor over hebt why not.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Genoeg mensen met kinderen hier volgens mij. Het is meer dat het nu gewoon tijd is voor next gen en dat mensen gewoon geld gespaard hebben de laatste tijd.
     
  10. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ben blijkbaar niet echt hardcore meer, beetje halfcore dan maar. ik ga ook graag bier en whisky drinken. misschien als ik mijn kwartaalbonus haal dan maar.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik snap je, zelf heb ik ook een kleintje, en heb ook wat gespaard, maar ik ga ook mijn PS3 verkopen met een aantal games.

    Het geld heb ik al, maar toch leuk om met een paar extra games te halen.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657221 :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt , het enige waar ik nu nog zenuwachtig van word is gewoon de betere hardware van de PS4. Voor de rest zie ik steeds minder verschillen (ik ben niet anti-kinect als het goed gebruikt word dus dat is voor mij niet zo'n punt)

    Zou wel echt balen als straks de next gen reviews er zijn en de PS4 versie van BF4 echt duidelijk beter performed.

    Tuurlijk ben je niet de enige , het is aardig wat. Helemaal als je meteen wat accesoires en games erbij koopt.

    Maar als ik terug kijk naar hoe lang ik al plezier heb van mn huidige consoles en hoeveel uur entertainment je er van kan hebben dan vind ik het niet TE duur.

    Ik vergelijk het maar gewoon met andere hobbies. M'n 2 seizoenskaarten kosten ook ongeveer 1 PS4 :+

    En een console zou je in ieder geval een jaar of 6 a 7 plezien van moeten kunnen hebben.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    - Betere hardware
    - PS+ met al in maand 1 de eerste retailgame en op dag 1 vier indiegames waarvan er een paar super uitzien
    - Een gameslibrary die mij iets meer aanspreekt.

    Al maakt die laatste in de praktijk echt zo weinig uit. Er komen op beide consoles toch meer games uit die ik wil spelen dan dat ik tijd heb.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik ben blijkbaar de enige hier die next gen niet echt nog nodig vind.
    Als je straks ziet wat GTA V uit je 360 kan persen kan die next gen nog wel 2 jaar wachten imo
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste punt vind ik inderdaad een beetje een voordeel op papier waar ik in de praktijk nooit echt gebruik van maak..

    Ja ik heb nu ook een ps3 en praktisch alle leuke exclusives wel gespeeld. En ja de range in genres qua games is op de PS3 groter dan op de 360

    er zitten meer aparte games tussen en dat is erg leuk voor de afwisseling.


    Maarrrr. (en dit is een hele grote maar). Als ik puur kijk naar waar ik uiteindelijk de meeste tijd aan besteed dan zijn dat toch de grote franchises.

    Dus Battlefield, Elder Scrolls, CoD enzovoort.

    Stiekem besteed ik daar 10 keer zoveel tijd aan als aan die leuke quirky PS games die ik wel koop omdat ze zo lekker indie zijn maar vervolgens amper speel..

    Ik ben gewoon best wel een saaie gamer :+

    En als ik dan bedenk wat ik het komende jaar het meeste ga spelen dan is dat eigenlijk met 99% zekerheid voornamelijk games als BF4, Destiny, the Division, (Titanfall) etc

    Dus dan kies ik in eerste instantie toch voor de vertrouwde controller, de betrouwbaarheid van LiVE en niet te vergeten m'n LiVE friends list.

    Ook al spreken al die wat apartere games me enorm aan en koop ik er ook genoeg van. het zijn voor mij vaak meer verzamelgames dan dat ik ze echt speel

    En wat PS+ betreft, ik heb net een jaar verlengd. Dus misschien dat ik gewoon elke maand even ga inloggen in de store en wat dingen in mn mandje zet en dan over een jaar een PS4 koop :+

    Want ja PS+ is geweldig als je niet heel veel games koopt maar ik moet eerlijk zeggen dat er voor mij amper wat tussen zit wat ik niet ken.

    Heb eigenlijk alleen vernieuwd omdat ik Catherine wel wou proberen, benieuwd was hoe BF3 op de PS3 speelde en me verveelde..

    ondertussen een maand verder en ik heb Catherine nog niet eens opgestart..

    Maar als ik nou een jaar niks koop voor de PS3 en 4 ben ik volgend jaar vast enorm blij met m'n backlog aan PS games
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft niet zenuwachtig te worden want de PS3/ Xbox 360 verschillen elkaar ook minimaal.
    Dit verwacht ik ook met de Xbox one/ PS4. En ik verwacht nog geen super mooie graphics, maar meer bewegende dingen op de achtergrond en meer AI meer dingen in de lucht, zoals volgels etc.. Pas een jaar of 2 a 3 zul je pas verschil kunnen gaan zien (Denk ik).
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook twee kids, ik heb ook gewoon geld opzij gelegd. Mijn PS3 heb ik verkocht voor PS4 games. Ik heb altijd wel spaargeld maar dat gebruiken we alleen voor nood (kapotte wasmachines, reparatie auto enz.). Natuurlijk blijft het een bak geld, maar het is mijn hobby en gezien de vele jaren dat je plezier hebt van het ding, valt het allemaal wel mee in verhouding qua prijs.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik denk juist dat als je ziet hoeveel moeite je 360 zal hebben met GTA V je wilde dat je een nextgen console had.
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gta V word echt wel geoptimaliseerd ervoor, wees maar niet bang.
     

Deel Deze Pagina