yo allemaal, ik heb het aan mijn pa gevraagt, en hij zij dat het nu bijna vakantie is, en hij moet die verf, shirts ed. dan nog bestellen. en dat heeft dus geen zin meer. Dus ik zal het na de vakantie nog wel een keer vragen. en, witkees moet je er echt 10 !
Ik wil er ook wel 1, dus noteer mij ook maar. En misschien willen wat vrienden van mij er ook nog 1, maar dat weet ik nog niet.
Nope (thread-niet-lees-actie), dan moet je elke keer iets bij gaan maken dat wel ff wat meer kost dan de opbrengst van zo'n shirtje. Dus ik denk dat je je bestelling misschien wel wilt aanpassen.(Ja of de mensen die er al 1 wouden bestellen vinden het zonder ook goed, je moet het natuurlijk allemaal zelf weten.)
mensen op http://www.hema.nl/Hema/page.asp?product_id=313kun je een shirt laten drukken met een geuploade foto/ logo dit heb ik ook gedaan met het sega logO! En het is echt cool !!! en dit alles voor maar 10 euro nog wat!! echt een aanrader alleen jammer dat de Tshirts wit zijn!? suc6
En zo kan je toch je t-shirt met je eigen gamertag bestellen.... Ik zal een foto uploaden zodra ik hem binnen heb...
ZO nu weet ik het zeker!! Belgen en half-belgen zijn traag van begrip! en niet zoon beetje ook! 3 (!) jaar! whahaha