1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik kan het alleen met Le Lastpak eens zijn. Kom maar op console versie. \o/
    Ok, snap de humor even niet helemaal, maar het verband wel een beetje.
    Dit komt ook door de PC versie die je echt bijna al gezien hebt na één enkele playtrough.

    Enige wat die gozer niet over vertelt is de co op en hoe ze misschien een handige manier hebben gevonden om die idioten tijdens random groups te kunnen aanpakken.

    Dit kun je namelijk simpel oplossen door iemand raid leader te maken, of group leader, zoals in wow, maar ja, dan kan er ook misbruik van de functie gemaakt worden. Vote and agree is in zo'n geval misschien de beste optie.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Interessant. Wat is nu precies het probleem? Ik begreep dat er weer een outrage was onder de PC crowd?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar dat komt vooral omdat die nog steeds geen fatsoenlijke update hebben voor fucktards die de AH helemaal kapot maken er daarmee de game. Het komt er in dit filmpje op neer dat de console versie de PC versie had moeten zijn. ;)
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik geniet met volle teugen van Diablo 3, vooral door de prachtige sfeer (hierdoor vind ik 'm ook beter dan Torchlight) en toffe actie.. Veel tegenstanders, mooie physics etc.. Co-op systeem werkt ook erg fijn!.. Gisteren ook weer met 2 maten door act 2 gegaan.

    Minpuntjes:
    - normal is met 2-4 spelers echt te makkelijk, ook als je niet farmt etc
    - waarom zoveel crap items, ik pak 't vaak op in de hoop op wat goeds maar dat is er dan toch weer niet

    Inmiddels een level 26 Wizzard (wat een bazen class is dit ) _O_
     
  5. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja Normal is alleen ook heel makkelijk ;) Maar normal is gewoon leuk om je class beetje te leren. Op hogere niveaus zul je wel vaker doodgaan.
    Dat met de crap items is nog veel extremer geweest, dit is nu een stuk minder. Maar daarom is Coop handig, meer kans op betere items door items van je maten.
    Met het laatste kan ik het alleen maar eens zijn Wizard!:+
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Outrage is dat Blizzard nog steeds niet de drops leuk heeft gemaakt en nu probeert te cashen op de console. Er zou een patch komen die de drops unieker maken en meer varieatie in builds aanbiedt. Helaas is ie er nog steeds niet. Alle aandacht gaat naar console Diablo.

    Ach ja, ik kan wel wachten. Ik ga DIII wel weer spelen wanneer er eindelijk een expansion aankomt.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben bang dat de console versie ook makkelijker gaat worden als er al vrij snel betere items droppen. Tenzij ze de graad aangepast hebben. En de skill trees en talents en rotations zie ik ook nog wel het nodige aan veranderingen in komen. Ik vind het echter allemaal begrijpelijk, consoles speelt heel anders wanneer je daar een origineel voor PC bedoelde game op lanceert.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Inmiddels Diablo III van mn laptop verwijderd.
    Niet echt de drang meer om te spelen gezien ik een een of ander rainbow zwaard heb bemachtigd die ziek erg overpowered is. Kan wel een nieuwe class beginnen, maar het gezwerf in continu dezelfde maps ben ik wel weer een beetje zat + de game liep zo traag als dikke stront op een gegeven moment (framerate pure poep, geen idee waardoor het opeens kwam). Ben benieuwd naar een expansion, mocht die dan nog komen.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
  10. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Gezien mijn specs van mijn laptop zou d3 makkelijk op ultra moeten kunnen draaien. In de praktijk moet ik deinstalleren en opnieuw installeren max frame rate limieten en graphics en resolutie lager zetten en dan nog freezed D3 nog af en toe 3 seconden. Voorheen nooit last van, bagger is zo onspeelbaar. Wordt voor mij zo nooit meer een blizzard product
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Expansion Reaper of souls aangekondigd.

    De redding van D3 ;)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Juich nou maar niet te vroeg.
    Er is enkel een nieuwe class, meer level cap en nieuwe levels aangekondigd.
    Nou whoopderdiedoedeldoee
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Meer shit aankondigen komt nog wel hoor. Kunnen moeilijk alles op gamescom gaan showen. :+
     
  14. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Wel wat meer nieuwe dingen dan dat hoor. ;)


    Diablo 3 Reaper of Souls Expansion Features:

    Nieuwe Character - Crusader. -''Geinspireerd door de Diablo 2 Paladin''.
    Paar Bekende Crusader Abilities - Law of Valour, Amor Schaalt in Crusader Damage.
    Nieuwe Monsters: The Serpah, Death Maiden, Executioner & Meer.
    Loot 2.0 Minder items droppen maar ze zijn wel betere kwaliteit & Smart drops.
    Smart Drops hebben een kans om affixen te hebben op basis van jouw character.
    Herontworpen Legendaries & nieuwe.
    Nieuwe level cap van 70.
    1 Nieuwe Act.
    Diablo 3 Endgame - 15-20 minuten lange dungeons die volledig willekeurig zijn (Boss aan het einde van de Dungeon.)
    Paragon 2.0 - Paragon Levels zijn nu Account-Wide & zijn oneindig, bonussen zijn dat als je 2 P100 Characters heb dat je 200 punten heb in ROS.
    Tiered Skill Talents, het vermogen om de effectiviteit van je Skill Tree vaardigheden te verhogen.
    Mystic - Mogelijkheid om items te veranderen van uiterlijk, items te enchanten en een affix te laten veranderen.
    Gegarandeerd 1 Legendary de eerste keer dat je een boss dood.
    Mogelijkheid om je eigen attributen toe te wijzen voor Paragon niveaus.

    Cinematic Trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZZtRlAi343Y
    GamePlay Teaser:
    http://www.youtube.com/watch?v=R_F-MWSkZiM
    Loot 2.0 & Paragon 2.0:
    http://www.youtube.com/watch?v=rYbt27bRMqs
    Meer GamePlay:
    http://www.youtube.com/watch?v=vTeJOqO0Tbg

    Niet te vergeten dat ze nog dingen kunnen toe voegen want de expansion komt pas in 2014.
    Ik hoop nog steeds op de PVP feature die ze in 2010 lieten zien.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dan heb je er duidelijk niet echt in verdiept.
    www.Diablofans.com

    Vraag me wel af of het eindeloze paragon lvl systeem niet een beetje OP wordt met die attribute stats.
    Ook ben ik benieuwd of Blizz ladders gaan toevoegen.
    PvP kan mij niet interesseren , het is immers meer een PvE game.

    Goed om te zien dat alles wat slecht was op de schop gaat en ze nu eindelijk luisteren na de community.
    Dit kan een D2 killer worden.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  16. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik was groot, heel groot, Diablo 2 fan. Deel 3 uiteindelijk nooit gehaald. PC was niet snel genoeg. Nu komt de Xbox versie eraan. Raden jullie hem aan?
     
  17. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was ook heel groot fan van DII maar DIII is echt een tegenvaller vind ik
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat eindeloze paragon is niet zo'n issue. Van 99 naar 100 gaan duurde al een eeuwigheid. Denk dat dan van 120-121 bijvoorbeeld al helemaal nergens meer over zal gaan.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Had trouwens ooit een gelezen dat ze legendarys van lvl 1 tot 60 opnieuw laten dropen op Ilvl 63? Is dat nog steeds zo of was dat maar een gerucht?

    Loot 2.0 is iets waar ik al lang naar uitkeek. Zal zeker het spel een stuk verbeteren. Wat ik eigenlijk verder wil zien is een nieuwe gamemode. Jammer dat ze dat niet doen. Kan zelf wel leuke dingen bedenken wat er in kan maar blijkbaar hebben ze bij Blizzard daar geen zin in. :'-(
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Laat ze eerst de originele game fixen. :+
     

Deel Deze Pagina