1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Weet iemand trouwens of Microsoft.de zijn orders (wellicht voor een bepaalde datum) garandeert, of is het afwachten of je hem met launch krijgt?
     
  2. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een mail gestuurd naar paypal. Ik zit gewoon bij ABN Amro, de hoogte van het bedrag is het probleem niet en ik heb volgens mij niet eerder zo'n groot bedrag via paypal betaald.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij haalt paypal het geld gewoon van de rekening wanneer hij verstuurd wordt. Al heeft hij wel 75,- van m'n rekening gesnoept omdat dat op m'n paypal stond.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gebeld met Microsoft.de store en krijg 'm met de launch.
     
  5. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat the fuck is dit allemaal voor onzin zeg. Nergens meer een day 1 edition te pre-orderen. In 2005 ben ik op releasedag ZONDER pre-order naar de dixons in R'dam gereden en heb ik gewoon een x360 kunnen meenemen. Er waren er meeeeer dan genoeg. What happened ?!?!
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, welke launch? :+
     
  7. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt, wanneer had jij je order geplaatst?
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Amazon.fr?
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Onzin? Really?
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
    Je had er simpel eerder bij moeten zijn.

    MS heeft een serieus tekort aan consoles, vandaar de verlate lancering (2014) voor bepaalde landen.

    En tevens had je bij release van de 360 ook de normale uitvoering en een Premium.
    Premium was volgens mij ook volledig uitverkocht.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere tijd ook imo.
     
  11. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had gewoon de premium. Ik snap je punt, maar vind t een beetje raar dat dit niet bij de Xbox One zou kunnen, zo'n release.

    Het enige wat ik wil weten is als ik op releasedag naar Duitsland rijdt of er dan eentje voor me ligt. Dat scheen in 2005 dus geen probleem te zijn.
     
  12. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere tijden, in welke zin? Naar mijn weten zouden ze nu juist meer beschikbaar moeten zijn omdat niemand geld heeft door de crisis.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik denk zolang je de xbox one day one editie kan bestellen bij microsoft.de dat je em gewoon met de launch gaat krijgen. Hoop ik tenminste

    Is er serieus 75 euro afgeschreven. Maar dat zou toch niet gebeuren. Haha. Hoop niet ineens dat ik volgende week 500 euro armer ben
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Internet.
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Niemand geld valt ook wel mee, mensen spenderen het anders en sparen wat meer. Voor bijvoorbeeld een Xbox One.*)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crisis word aangepraat. Zeker als je weer ziet hoeveel mensen de consoles pre orderen. Wat nu nog makkelijker gaat via internet. En gaming is nog groter geworden en meer mensen gamen sinds 8 jaar geleden.
     
  17. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail terug gehad.
    Beste ...

    Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met niet uitgevoerde betaling aan Microsoft.

    Na het lezen van uw e-mail kan ik u informeren dat uw rekening aantoont dat de betaling van EUR 499,99 door ons interne beveiligingssysteem is tegengehouden.

    Ons interne beveiligingssysteem is een geautomatiseerd systeem dat iedere betaling die via PayPal verricht wordt, controleert. Het is ontworpen om gedragspatronen te herkennen waaruit claims, ongeautoriseerde claims of terugboekingen kunnen voortvloeien. Uw bank of creditcardmaatschappij gebruikt een soortgelijk systeem om betaling goed te keuren.

    Wij kunnen u helaas geen specifieke informatie geven waarom de betaling is tegengehouden. Ook hebben wij niet de mogelijkheid om de betaling alsnog voor u te voltooien.

    Onze excuses voor het ongemak. U kunt proberen de betaling op een ander tijdstip te voltooien of om een andere betaalbron te gebruiken. Wij adviseren u contact op te nemen met de verkoper en deze te informeren waarom de betaling nog niet is voltooid. Als de verkoper betalingen via PayPal accepteert, zal deze bekend zijn met uw situatie.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie.

    Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald
    PayPal
    Heb ik dus niet zoveel aan, probeer t later nog wel een keer en anders credit card
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit nog even bij Paypal te kijken bij de bestelling aan Microsoft.de . Bij de transactie gegevens staat dit

    Datum: 22 aug 2013
    Tijdstip: 02:27:44 PDT
    Status: In behandeling
    Vervaldatum bestelling: 20 sep 2013 02:27:44 PDT

    Hebben jullie dat ook? Lijkt wel of dan de complete bestelling komt te vervallen op 20 september 2013
     
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is denk ik het enige goeie antwoord ;)
    Of/en marketingstrategie. Iedereen maakt elkaar gek, doen alsof er maar beperkt aantal consoles beschikbaar zijn, enz. We zullen het pas weten op de releasedag.

    Ik ga m maar bestellen bij Microsoft.de :), die nemen idd nog pre-orders aan. Een franse hoef ik al helemaaaal niet |:-
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Of je nu een One besteld bij Microsoft.de Amazon.de of Amazon.fr, het is allemaal dezelfde Xbox One.

    Het is niet dat je via .fr een franse versie krijgt ofzo. :)
     

Deel Deze Pagina