dit stond op www.nu.nl Nieuwe Xbox pas in 2006 op de markt AMSTERDAM - Microsoft brengt de nieuwe versie van zijn Xbox pas in 2006 op de markt. Vertegenwoordigers van Microsoft willen de datum niet bevestigen. Microsoft lijkt erop te gokken dat concurrent Sony ook pas in 2006 met de Playstation 3 op de markt komt. Officieel zou dit 2005 zijn, maar het bedrijf heeft toegegeven meer ontwikkelingstijd nodig te hebben met de Cell processor van de Playstation 3. Microsoft gaat ondertussen onderhandelen met chipfabrikanten Nvidia en ATI Technologies.
nou nog 3 jaartjes dus ookal zou de ps 3 in 2005 uitkomen maja dat betekent wachte dus......................
Ik zit nog niet echt te wachten op de Xbox II. Ik heb plezier zat met me "oude" xbox. En hij kan alles aan tot nu toe (ik bedoel hiermee de GFX). Doom 3 en Half life II op de xbox. Nou sterk genoeg nog. Geen vervanging nodig dus. Maar MS in gesprek met ATI????????? En nintendo dan. Want in de cubes zit een ATI kaart.
Dit is meer een algemene discussie moved! Xbox Hardware / Accessoires -------------------------> Xbox Algemeen / Discussie
lekker loos bericht gaat nergens over een betekend niks, Microsoft nevestigd niet en toch nemen ze het als feit aan? Slechte journalistiek ten top.
well... wanneer ie komt, i don't know, maar hoe later hoe beter, ik wil eerst nog effe genieten van deze xbox, en hij kan grafisch ook nog gerust mee, en met al die games in het vooruitzicht en xbox live toepassingen kan ik nog wel effekes vooruit tot 2006
2006 vind ik prima, Ik wacht dan wel tot 2007 zodat ie de helft kost Tot die tijd zal ik genoeg plezier zal hebben van me 'standaard' Xbox.
Ach we zien het wel. Ze veranderen het jaar ongeveer elke maand. Je zult zien dat het volgedeweek weer in 2005 is. Dit moet je met een korreltje zout nemen
Korreltje. Zeg maar gerust een zak zout. Zoutzak... Ik eis 1 ding wel van ze, dat je je oude games ook kan spelen op de xbox II.
Inderdaad, ik heb 'em wel sinds het begin, maar als MS alweer een opvolger voor eind 2004, begin 2005 klaar zou hebben, dan kocht ik hem heus niet weer. Ik heb ook een goede pc, dus ik vind het helemaal niet erg als er pas een opvolger in 2006 komt. Maar het is ook maar de vraag wat hiervan waar is...
Dat dacht ik dus ook dat dat geweldig is op de PS2, maar ik speel alleen maar op men next-gens en mijin oude spellen laat ik liggen!
Er zijn toch altijd wel een paar van jouw nieuwere spellen die je dan graag nog ff op je nieuwe systeempjes wilt spelen.
2006 is wel een mooie tijd denk ik 2005 mag ook wel eigenlijk ik weet toch niet of ik hierna nog een console koop
voor de nieuw prijs bij de lancering moet je wel bijna 3 jaar sparen, tenminste als je elke maand een game koopt. maar er komt nog zoveel moois op Xbox, waarom nu al denken aan iets nieuws als we iets goeds hebben? Ik zeg fable, kotor, true crime, halo 2. we kunnen dus nog wel een tijdje vooruit
ik hoop dat alles zo snel mogelijk komt, hoewel ik tog geen ps3 koop of xbox2, de spellen voor xbox1 worden dan stukken goed koper