1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kijk bij je gedownloade dingen dan op xbox dashboard en bij SC?
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die Upper Echelon DLC wil downloaden op www.splintercell.com/vip zegt hij :

    Het spijt ons, deze aanbieding is niet beschikbaar in uw land.

    Hebben meer mensen hier last van?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Same here. 1 code (volgens mij die in het doosje) geeft je toegang tot die speciale armor en gouden goggles, maar wat die van Bol.com doet weet ik ook niet.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    GVD @@@@@!!##$^$&^%*&&(

    Probeer net de game discs te installeren. Disc 1 geen probleem, disc 2 eerste keer ingame proberen te installeren (HD texture pack) en die blijft hangen ergens op 1/3. Daarna geprobeerd te installeren vanuit dashboard, maar daar klapt de installatie eruit op 30% met een disc read error. Ik de DVD bekijken, staat deze vol met beschadigingen! Eerste keer dat hij in mijn dvdlade ligt! Kan dus nu niet spelen.

    Heb Yourgamezone gemailed en neem aan dat dit correct wordt opgelost, die disc zat al rot in de case ....

    Damn, had er net zo'n zin in :mad:
     
  5. sniffednorit

    sniffednorit Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard heb ook ik hier last van, maar weet niet of t lukt als je deze code gebruikt op xbox zelf. Misschien t proberen waard.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vind de game erg vet en zeker geen conviction 2. Stealth is goed uitgewerkt en missies zijn tof. Verhaal is nogal standaard en dat hele paladin gebeuren had er van mij niet in gehoeven. Co-op missies zijn redelijk kort, maar wel veel beter opgezet dan conviction (helaas niet zo leuk als CT).
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben de game al een half uurtje aan het spelen,maar de graphics zien er nou niet echt mooi uit. Het HD pack is geinstalleerd.Ligt het aan mijn tv of ziet de game er inderdaad niet mooi uit? Skyrim ziet er beter uit

    Youtube video : http://youtu.be/vKaSclodlx0

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  8. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Ik mis nog steeds wat mensen om co-op mee te spelen voor de PS3. Anyone?
     
  9. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder vroeg maar nog geen antwoord heb gehad.
    Valt het spel bij meerdere zo tegen of valt het wel mee?

    Is hij te vergelijken met Conviction?
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is weer terug bij de roots, als je van Splinter Cell 1 / Pandora's tomorrow houd dan hou je ook van dit spel .

    De MP is ook prima om te doen..
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik zo hoor zijn ze weer de goede kant op gegaan me het spel. :)
     
  12. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik 'em gekocht heb. Je kunt zelf bepalen hoe je wil spelen en dat werkt prima. Ik haal misschien niet de hoogste scores, maar ik speel het spel wel zoals ik dat graag wil! MP is even wennen.. ik heb nu een paar potjes gespeeld en ik begin het behoorlijk vet te vinden. Het enige nadeel is dat er weinig mensen met headsets zijn... en die heb je wel echt nodig!

    Je kunt je personage in SP zo aanpassen dat het past bij jouw speelstijl. Er zijn genoeg manieren om levels uit te spelen, dus voor de stealthy speler is het leuk, maar ook voor de shotgun gasten.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik denk dat dit nogal valse verwachtingen schept. De game kan gespeeld worden zoals de eerste Splinter Cell game(s), dus volledig stealth (Ghost speelstijl genaamd). Sterker nog, je krijgt zelfs een achievement als je de gehele game niemand zult doden. Echter, je kunt ook kiezen voor Panther (iets minder stealth) en Assault (full-on attack). Je krijgt er weliswaar minder punten (=geld) voor, maar als dit je speelstijl is: go for it! Er zijn echter wel sidequests die je in een hoek drukken, sommige zul je bijvoorbeeld volledig stealth moeten spelen.
     
  14. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de oude mercs vs spies veel beter.
    De spies hebben nu teveel power als het gaat om een mercs te killen
    Vroeger kon je een mercs nog gijzelen door die bij de keel te pakken. Of een slaapje laten doen met een spycam. Je kon ook als mercs een flinke trap uithalen als je rende. De spies vlogen naar de vlakte. Je moest echt je best doen wil je een mercs met melee dood krijgen. Dat is nu erg makkelijk. je had alleen een gadget pistool. Geen wapen zoals nu.
    De mercs hadden ook speciale kijkers waarvan het vizier van kleur veranderde. Dan wist je als spies welk zicht hij gebruikte
    Je nam ook de tijd om eens aan het plafond te hangen om te wachten dat een mercs voorbij kwam. Nu heb je daar de tijd niet voor. Het is nu chaotischer.
    Ik denk dat het vroeger ook beter uitgebalanseerd was.
     
  15. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die dit vroeger speelden weten wel wat ik bedoel. Je moest echt de tijd nemen om een mercs in de val te lokken anders kon je niet hacken. Dat was veel leuker. Nu ben je eigenlijk alleen maar aan het verstoppen zodra je gehackt hebt. Vroeger had je ook een beperkt aantal levens. Ik denk ook zeker dat er een ander team aan gewerkt heeft ondanks dat de besturing wel hetzelfde aanvoelt. Er waren ook levels die in sectoren waren ingedeeld. Zo moest je eerst iets hacken voordat je verder kon naar de tweede sector. Maar het leukste vond ik toch dat je een mercs kon dollen door ze lekker te laten slapen.zag altijd leuk uit als ze wakker worden. Vindt het echt jammer dat het nu niet meer kan.Mijn eindcijfer 7.
    Had gehoopt dat het meer op de oude mercs vs spies leek
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dit had EA een stuk beter geregeld me dunkt.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jij moet gewoon even heul snel weer een xbox aanschaffen.
    Even oldskool ownen samen.

    Helemaal mee eens.
    Snap ook niet wat er zo "classic" is aan de nieuwe spy vs merc
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat ze de multiplayer XBL only hebben gemaakt ? :mad:

    Ik vind het trouwens ook jammer dat de game gelijk begint, je moet dus wachten met de subs aan zetten.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2013
  19. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist blij dat het niet is zoals vorige SC's. In de vorige SC kon je als spy rondrennen en bij het zien van een merc gauw een smoke grenade gooien. Dan wachtte je af in de rook totdat de merc een 'spin-melee move' gedaan had en vervolgens pakte je 'em bij z'n nek. Wat nou stealthy!? Als merc kon je ook gemakkelijk de sectoren beschermen. Als je wist waar je de proximity mines moest neerzetten en waar je in een hoekje moest gaan zitten, dan had je gewonnen.

    Nu maak je als spy eigenlijk geen schijn van kans als je gaat rondrennen. De wapens van de mercs zijn erg sterk en met een merc-melee lig je ook op de grond. Als merc heb je het ook een stuk moeilijker. Eerst moet je allebei naar een andere objective gaan en zodra er gehackt wordt, ren je naar je maat toe om te helpen. Leuk, want je hebt stukken dat de ander je rug kan dekken, maar bent ook verplicht stukken alleen te lopen.

    Ik ben er blij mee! *)
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hebben wij elkaar nu al op PSN Stuart? Gewoon DREFT NL als PSN?
    Heb alleen de SP nog kunnen spelen wegens een druk tijdschema, maar komende week gelukkig de tijd om eens volle bak te spelen. Lees verschillende indrukken van zowel SP als de MP dus ben erg benieuwd hoe ik het ga ervaren.
    Over de SP (eerste twee missies erop zitten) ben ik juist erg tevreden. De keuzes die je kan maken zijn ruim waardoor je je eigen speelstijl kunt kiezen. Side missions heb ik nog niet kunnen doen.
     

Deel Deze Pagina