1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Splintercell: Blacklist

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 31 mei 2012.

  1. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb je toegevoegd!
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand die in de buurt van Tilburg woont, waarvan ik even disc 2 kan lenen om deze te installeren ???
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Gakkie

    Woon helaas niet in de buurt van Tilburg,kan je de game niet ruilen?

    Dat level in die villa en abandoned mill zijn wel erg vet:)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ben aan het mailen met Yourgamezone. Heb natuurlijk het recht op een goede versie. Hopelijk doen ze wat ze moeten doen ...
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Disc 2 is niet alleen een install disc, er staat een deel van de campagne op.
     
  6. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ren je met 4 spies naar 1hack terwijl de mercs moeten splitsen. Je bent dus in de meerderheid als spy.
    1 hackt de andere wacht de mercs af en snijd je zo de keel door als ze komen.

    Eerst wachten de mercs juist de spy op waardoor je als spy echt sneeky moest zijn.
    Je kon de merc wel vertragen door rook of slaapgas. Maar dood was een lastiger karwei. Daar moest je ze bij de nek voor pakken of over een railing trekken.
    Het was ook veel spannender toen omdat je de spanning voelde als je de lichten van de merc om de hoek zag aan komen.
    De mercs moeten juist ook sterke wapens hebben. Die zijn immers beperkt aan beweging. Spies moeten het hebben van snelheid lenigheid en schaduw.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Wat een tof spel zeg, dacht eerst dat het grafisch wat minder zou zijn, maar het ziet er gewoon prima uit. Ik vind de gameplay in dit deel super, voel me tot nu toe zeker niet geroepen om schietend door de levels te gaan en probeer alles zo geruisloos mogelijk op te lossen. De beloning hiervoor en de competitie met vrienden weten dit te stimuleren :) Voor mij tot nu toe één van de betere Splinter Cells. Als ik het vergelijk met Hitman, dan ben ik bij laatst genoemde eerder geneigd om het sluipen op te geven en met grof geweld door de levels te lopen. Ik hoop dat ze met nog meer sp en co'op missies komen, setting van de levels vindt ik van een prima niveau. Ik ben wel een stapje teruggegaan, perfectionist was net wat te hoog gegrepen, nog maar is proberen bij een 2e walktrough ;)
     
  8. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    heerlijk spel voor diegene met een PS3 die online willen spelen kan je me altijd toevoegen hieronder mijn PSN ..
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Fantastische game! Stage ergens op een hostingcenter op zee deed me erg denken aan Chaos Theory. Dat gevoel van spanning was in Conviction even weg. In deze weer helemaal terug.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan is het helemaal erg. Game is teruggestuurd naar YGZ. Wacht op een vervangend exemplaar ...
     
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel levels heeft de SP en hoeveel uur gameplay is het spel
     
  12. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    vandaag uitgespeeld vind t echt jammer want ik vind het zon ontzettend toffe game
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zag dat je volle bak aan het spelen was. Heb je rap gedaan!
    Vandaag mijn eerste MP sessie gespeeld. Heel erg wennen moet ik zeggen... Maar dat komt wel in orde! Tof om misschien met XBW was sessies te spelen tegen anderen.
     
  14. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Joe

    Helemaal uitgespeeld? Ook de extra missies? Dat heb je dan namelijk heel snel gedaan!
     
  15. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    nee nee de rest wat open staat zijn co-op missies met Briggs ed maar ik ga straks nog wel ff spelen heb vanmiddag ook 1 pot online gedaan alleen dat was niet zon succes haha ..
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil em ook spelen, hopelijk krijg ik mijn discs snel ...
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zat de 2e disc er niet bij?
     
  18. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, mooi.. ik dacht al even dat ik traag was. Zojuist een co-op potje geprobeerd te spelen met een random dude. Hij vond het nodig om van grote afstand al te snipen, terwijl er allerlei gasten om het slachtoffer heen stonden. Paar keer restart mission, daarna maar eruit gegaan haha. Schiet niet op!
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb eigenlijk ook wel heel veel zin in deze game! Maar heb GOW: Judgment nog liggen en sowieso veel te weinig tijd :+
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  20. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je 'em niet gewoon zelf en verkoop je 'em na het uitspelen via Marktplaats? Dan betaal je net zoveel...
     

Deel Deze Pagina